דיווח: המוסד סיכל פיגועים נגד ישראלים באפריקה - סרוגים

דיווח: המוסד סיכל פיגועים נגד ישראלים באפריקה

המוסד סיכל סדרה של פיגועים שכוונו נגד ישראלים באפריקה, כאשר חמישה חשודים נעצרו והועברו לחקירה. על פי החשד, העצורים גויסו על ידי כח קודס האיראני ותכננו פיגועים בטנזניה, גאנה וסנגל

author-image
דיווח: המוסד סיכל פיגועים נגד ישראלים באפריקה
  ספארי בטנזניה. אילוסטרציה (צילום: שאטרסטוק)

כוחות המוסד הצליחו לסכל סדרה של פיגועים שתוכננו בשלוש מדינות באפריקה – כך דווח הערב (ראשון) בחדשות 12. לפי הדיווח, חמישה חשודים נעצרו בחשד שתכננו להוציא לפועל פיגועים נגד תיירים ישראלים בטיולי ספארי בטנזניה וכן נגד אנשי עסקים בגאנה ובסנגל.

מעצרים של החשודים, שהחזיקו בדרכונים אפריקניים, הגיע בעקבות מידע שהועבר בידי גורמי מודיעין מערביים. החמישה נעצרו על ידי רשויות המודיעין בטנזניה, סנגל וקניה, והועברו לחקירה במדינות הללו.

עוד באותו נושא

סוכל פיגוע ביום כיפור בבית כנסת בגרמניה

על פי החשד, האנשים שנעצרו גויסו בידי כוח קודס האיראני, ולאחר מכן נשלחו ללבנון לאימונים בכסות לימודי דת. בהמשך הם נשלחו לאפריקה והתבקשו לאתר את היעדים, לתכנן את הפיגועים ולהוציא אותם לפועל.

כזכור, גורמי הביטחון הישראלים מבחינים במאמץ איראני מתמשך בחודשים האחרונים לפגוע באתרים ישראלים ויהודיים ברחבי העולם וגם בישראלים. הסיכול הנוכחי באפריקה מצטרף לניסיונות אחרים שסוכלו, למשל בקפריסין וקולומביה בזכות מודיעין מדויק שמנע את הוצאת הפיגועים אל הפועל.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
הרבי
נועם | 21-12-2021 17:46
הרבי מלובביץ' ישו מוחמד הנביא מואפק טריף