"הציל לי את החיים" הסיוע המפתיע של אברהם טל - סרוגים

"הציל לי את החיים" הסיוע המפתיע של אברהם טל

"אברהם טל והוא הרבה יותר מזמר, הרבה מעבר לאומן, הרבה מעבר למה שיכולתי לדמיין"| הזמר אברהם טל ראה במהלך נסיעה רכב שצמיגו נקרע ונחלץ לעזרה

"הציל לי את החיים" הסיוע המפתיע של אברהם טל
  (צילום: משה נחומוביץ)

במהלך נסיעה שגרתית, הצמיג ברכבה של ענבר אלון נקרע. היא הופתעה לגלות כי האדם החביב שסייע לה הוא לא אחר מהזמר המפורסם אברהם טל: "21:00 בערב, חושך מצריים, כביש 6, נוסעת לבד מהצפון ביונדאי i10 בת שנתיים לכיוון המרכז. בלי הכנה מוקדמת פתאום בשנייה אחת אני מאבדת שליטה על הרכב, מסתחררת ועפה בסללומים בין הנתיבים ולא מצליחה לעצור".

"מחזיקה את ההגה בשתי ידיים ומנסה לעשות הכל חוץ מלעוף במהירות כזו לתוך מעקה הבטיחות. שומעת צפירות של רכבים אחרים ומתפללת לא להתנגש באף אחד, בכל זאת, אנחנו בכביש בו המהירות המותרת היא 120 קמ״ש. רואה מאחוריי רכב Dodge ענק שקולט מה קורה לי".

"הוא האט את התנועה שאף רכב לא יתנגש בי והתפלל גם הוא שהרכב שלי כבר יתייצב ויעצור. הצלחתי לעצור עשרה סנטימטר ממעקה הבטיחות והגוף שלי קפא. רכב ה-Dodge עצר מאחוריי והמתין שהתנועה תירגע כדי שיוכל לצאת אלי. הוא פתח לי את דלת הנהג והרגיע. נתן לי מים ומעיל, ניסה להוציא אותי מהרכב כדי שנעבור למאחוריי מעקה הבטיחות".

עוד באותו נושא

צפו: אברהם טל חושף מה קרה כשלמד קבלה

"אני בוכה בהיסטריה והבחור מרגיע אותי בקור רוח מופתי. מסתכלים על הרכב ומבינים שכנראה יש מי ששומר עלי מלמעלה. במהירות 120 קמ״ש התפוצץ לי הצמיג האחורי ברכב ועפו ממנו חלקים באותן שניות האימה. אחרי כמעט חצי שעה שאנחנו יחד, ממתינים לסייר של כביש 6 ולמשטרה, אני רואה שאני מזהה את הבחור שלידיי".

"שואלת אותו בעיניים נפוחות ״איך קוראים לך?״ הוא עונה במבוכה ״אברהם״… הבכי התחלף בצחוק כי אני קולטת שאני באמצע כביש 6 עם לא אחר מאשר אברהם טל. היינו שם שעתיים. קפואים מקור, אמצע הלילה בכביש 6. שעתיים שלמות שבהן אברהם מנסה להרגיע אותי, לשיר לי שירים, שיחות על החיים ולהיות שם בשבילי".

"ביקשתי ממנו כמה פעמים שילך כי אני כבר מתאוששת ואין סיבה שימשיך לבזבז את הזמן שלו כאן. הוא אמר לי ״אם היית אחותי הקטנה לא הייתי עוזב אותך כאן לבד בחיים״. ונשאר. למה אני מספרת לכם את זה? כי זה לא מובן מאליו שאהיה חשובה לאדם זר יותר מהזמן שלו, כי אנחנו שומעים בחדשות בעיקר כמה רע, כי הסיפורים האלו הם התגשמות הטוב בעולם שלנו, כי הכרתי נשמה ענקית שבאותו הלילה הציל לי את החיים בערנות שלו ובקור הרוח שלו".

"לנשמה הזו קוראים אברהם טל והוא הרבה יותר מזמר, הרבה מעבר לאומן, הרבה מעבר למה שיכולתי לדמיין. שיהיה לנו שבוע טוב, כל מה שנשאר זה לאהוב".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו