מפגינים על פרשת סנדק ז"ל: "המשטרה רוצחים" - סרוגים

מפגינים על פרשת סנדק ז"ל: "המשטרה רוצחים"

בשעה זו מתקיימת הפגנת מחאה בקריאה ליועמ"ש מנדלבליט לעמיד לדין את השוטרים שנהגו ברכב שפגע ברכבו של אהוביה סנדק ז"ל, וגרם למותו, עימותים בין המשטרה למפגינים

author-image
מפגינים על פרשת סנדק ז"ל: "המשטרה רוצחים"
  למצולמים אין קשר לנאמר בכתבה (צילום: דוד כהן/ פלאש\90)

מחאת אהוביה סנדק: כ-30 נערים חוסמים את הכביש מתחת לגשר המיתרים בדרישה להעמיד את השוטרים לדין בפרשת אהוביה סנדק. המפגינים צועקים למשטרה "רוצחים".

המשטרה החלה לפנות את המפגינים שחסמו את היציאה מהעיר באלות, גז פלפל, וכן הגיעו מכת"זיות. לפחות 10 בני אדם נעצרו, בניהם הארוסה של אהוביה סנדק ז"ל.

כזכור, לאחר שהשופט בדימוס דוד רוזן, נציב תלונות הציבור האחראי על מח"ש, מתח ביקורת על התנהלות ראש מח"ש בפרשתו של אהוביה סנדק ז"ל ואמר בין היתר כי: "היה עליה לנהוג בזהירות הראויה נוכח הספקות שהועלו", משפחתו של סנדק ז"ל ותומכים מפגינים בקריאה ליועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט להביא לצדק לאהוביה ולהעמיד לדין את השוטרים שגרמו למותו.

אביו של אהוביה סנדק, מסר לסרוגים: "באנו להפגין למען צדק לאהוביה. אנחנו דורשים ממנדלבליט דבר אחד פשוט, להעמיד את השוטרים לדין. מדינה שלמה שואלת את עצמה מה היה שם, מה היה במרדף הזה".

חבר הכנסת לשעבר מיכאל בן ארי אמר במהלך ההפגנה לסרוגים: "מדובר באות קלון למדינת ישראל. דברים כאלה יכולים להיעשות רק במדינות חשוכות בעולם. לפי דעתי הוא נרצח בכוונה תחילה, מדובר ברצח כלאחר יד. תעשו חקירה, תעשו שקיפות. מה יש לכם להסתיר?".

ח"כ איתמר בן גביר הגיב לעימות עם המשטרה: "לא יכול להיות שילדים אלה יחטפו מכות, יש להם גב בכנסת".

 

עוד באותו נושא

פרשת אהוביה סנדק: הנציב בביקורת על ראש מח"ש


3

 

כאמור, נציב תלונות הציבור ביקר את התנהלותה של ראש מח"ש, וקבע כי היה עליה לנהוג בזהירות הראויה נוכח הספקות שהועלו בנושא נגיחת רכב הנערים על ידי הניידת בקרב גורמים במח"ש וכן בפרסומים בתקשורת.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
לפתוח בוועדת חקירה...
אורה ב | 06-11-2021 11:44
לפתוח בוועדת חקירה !!!! איפה בר לב ההזוי....ועדת חקירה !!!!