גלאון: לבטל לחלוטין את משרת הרב הראשי - סרוגים

גלאון: לבטל לחלוטין את משרת הרב הראשי

יו"ר מרצ: "במקום לעבור משני רבנים ראשיים לאחד, יש לבטל לחלוטין את משרת הרב הראשי ואת המעמד הממלכתי של הרבנות, ולאפשר חופש דת לכלל החברה וחיסכון עצום בכספי הציבור"

author-image
גלאון: לבטל לחלוטין את משרת הרב הראשי
  זהבה גלאון (פלאש 90)

יו״ר מרצ, זהבה גלאון הגיבה היום לתמיכת הממשלה בהצעת החוק לתקצב רב ראשי אחד במקום שניים.

לדברי גלאון, "במקום לעבור משני רבנים ראשיים לאחד, יש לבטל לחלוטין את משרת הרב הראשי ואת המעמד הממלכתי של הרבנות, ולאפשר חופש דת לכלל החברה וחיסכון עצום בכספי הציבור שמממנים את מוסד הרבנות הנפוטיסטי״.

ח"כ גלאון הוסיפה: ״הצעת החוק זונחת קבוצות גדולות בחברה הישראלית  ביניהם רפורמים וקונסרבטיבים, להט"בים, נשים וזוגות שאינם מעוניינים או מורשים להתחתן ולהתגרש ברבנות, ואנשים שאינם יהודים כלל.

 כל אלה ייאלצו להישאר מחוץ לאיחוד ולהם לא אכפת אם יהיה זה רב אחד או שניים שיכפו עליהם להתחתן, להתגרש ולהיקבר על פי ההלכה או יקדמו הומופוביה ואפליית נשים בחסות המדינה".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
5 תגובות - 5 דיונים מיין לפי
1
צודקת אם כבר רפורמה אז עד הסוף
אלי | 01-12-2013 16:35
2
בתמורה להצעתך מה דעתך גלאון לבטל את משכן נשיא פרס
לא צריך משכן נשיא | 01-12-2013 17:05
בכלל משרה מיותרת לחלוטין שאנשים מחפשים לעשות שם חיים משוגעים על חשבון משלם המיסים, במיוחד פרס עם היומולדת למלך העירום פרס החתרן הבלתי נלאה אולי נחשוב ברצינות על ביטול רב ראשי אחד, זה יהיה הוגן ביותר למען ההגינות
3
זהבה גלאון.ח"כ והרבנות
יהודה | 01-12-2013 18:07
צודקת..אין שום צורך ברב ראשי ..לכל עדה יש את הרב שלה ,ורב ראשי אינו מקובל על אף עדה דתית חרדית ואחרת..הוא רב ראשי לעצמו מקסימום למשפחתו. לכן בהחלט הגב' גל און צודקת. (איני נמנה עם מפלגתה)
4
הזיות עד לאן?
שפיות | 01-12-2013 19:05
צריך לדעתה גם לבטל את הדת. יש רק בעיה אחת- זה לא יקרה לא בעולם ולא בישראל. דעות כמו שלה יחלפו כליל עוד כמה שנים ולא יהיה להם זכר, כדאי לחשוב מה הנקודה הטובה שם ולתת לזה ליבול מעצמו
5
לא אתפלא אם אשמע שאמרהשתאמר שצריך לבטל את מדינת ישראל.
| 01-12-2013 22:18
ה' יעזור ויציל אותנו מהאפיקורסים.