
משרד הבריאות עידכן כי עקב הירידה בתחלואת נגיף קורונה, הוחלט על הפסקת דיווח אנשי צוות בריאות מאומתים ובבידוד.

מתחסנים:
3,967,603 מתחסנים מנה שלישית.
5,736,255 מתחסנים מנה שנייה.
6,241,399 מתחסנים מנה ראשונה.

חולים פעילים:
חולים קשה אתמול, לפי קבוצות גיל לכל 100 אלף:
בני 60 ומטה: לא מחוסנים – 3.1
מחוסנים ללא תוקף – 0.4
מחוסנים – 0.1
בני 60 ומעלה: לא מחוסנים -57.1
מחוסנים ללא תוקף -12.6
מחוסנים -1.9
עוד באותו נושא
מנהלת ה-CDC אישרה את השימוש בחיסון לילדיםמתי ברנהרט

663 מאומתים חדשים אתמול (שלישי). 0.86% נבדקים חיוביים אתמול, מתוך 77,547 נבדקים.
ביום שני נכנסו לישראל 28 מאומתים לנגיף, לעומת אמש שנכנסו רק 6 מאומתים.
היום, נכון לשעה זו: ישנם 201 חולים שמצבם מוגדר קשה. 120 מונשמים. 8,106 נפטרים במצטבר מפרוץ המגפה.
מה זאת אומרת להפסיק את הדיווח? הדיווח צריך להמשך עוד זמן רב כדי לוודא התחלואה נשמרת ירודה או חלילה לא עולה. הזוי.