אתר הבית של המגזר הדתי
דואר אדום
זמני היום

מישהו לרוץ איתו – איך לשמור על הכושר גם בחורף

אילנה שניידרמן, פיזיותרפיסטית ומומחית לכושר גופני במכבי שירותי בריאות, התראיינה לאולפן סרוגים והסבירה לנו איך לעשות כושר, גם כשקר ולא בא לנו

מישהו לרוץ איתו - איך לשמור על הכושר גם בחורף

אילנה שניידרמן, פיזיותרפיסטית ומומחית לכושר גופני ממכבי שירותי בריאות, התראיינה באולפן סרוגים בנושא כושר באופן כללי, ובמיוחד בתקופת החורף.

צפו בראיון המלא:

לתכני בריאות נוספים בבלוג מכבי לחצו כאן >>

שניידרמן מסבירה שהדרך הכי טובה להתחיל כושר היא ע"י מציאת סיבה טובה לעשות זאת, ושיש צורך למצוא את הפעילות הגופנית הנכונה, כדאי להתייעץ עם איש מקצועו, ולשים לב למחלות רקע. כמו כן, מומלץ לעשות פעילות שאנחנו אוהבים.

יש להדגיש שבמזג אוויר קיצוני עדיין אפשר להתעמל, פשוט לעשות פעילות גופנית בבית, כגון תרגילי כוח. שיינדרמן ממליצה להשתמש במוזיקה על מנת להמריץ את עצמנו ולפנות מקום כדי שיהיה נוח.

שניידרמן מבהירה שפעילות גופנית לא מורידה יותר מדי במשקל, אלא מצמצמת הקיפים. למי שכן מחפש לרדת במשקל, חשוב לשלב תרגילי כוח ביחד עם האירובי, כי בניית שריר עוזרת לרדת במשקל. וכמובן, יש לשלב את הכושר עם תזונה נכונה.

פציעות ספורט על פי שניידרמן יכולות להופיע בקרב אלה שמתחילים לעשות כושר. על מנת להמנע מפציעות, מומלץ להתחיל להתאמן בהדרגה ולבנות תוכנית סדורה עם איש מקצוע.

לתכני בריאות נוספים בבלוג מכבי לחצו כאן >>

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו