סביבת מיכאלי: פעולות גנץ מערערות את הקואליציה - סרוגים

סביבת מיכאלי: פעולות גנץ מערערות את הקואליציה

בסביבת מיכאלי התייחסו לעימות עם גנץ ואלה המסרים המרכזיים שהוכנסו הערב לדפי המסרים של העבודה: "הפעולות החד צדדיות ללא תיאום מערערות את הקואליציה"

סביבת מיכאלי: פעולות גנץ מערערות את הקואליציה
  (צילום: אבשלום ששוני\פלאש 90)

ברקע העימות בין בני גנץ למרב מיכאלי, לסרוגים נודע כי אלה המסרים המרכזיים שנמצאים בדפי המסרים של מפלגת העבודה לאחר הקרבות בטוויטר עם כחול לבן.

עוד באותו נושא

בשמאל זועמים על גנץ: "איך נאמר, רבין הוא לא"


19

  1. מבקשים להפסיק את הפעולות החד צדדיות שפוגעות בממשלה ברמה הבינלאומית
  2. הפעולות החד צדדיות ללא תיאום מערערות את הקואליציה
  3. אנחנו נמצאים על בסיס היכולת לעבוד יחד, ככה אנחנו מצפים מעצמינו ומהשותפים –
  4. אין שיח של איומים, רוצים לשתף פעולה

כפי שפורסם מוקדם יותר, במפלגות השמאל הגיבו בזעם להחלטת מועצת התכנון העליונה של המנהל האזרחי לאשר את בנייתן של 3,144 יחידות דיור ביהודה ושומרון, וגינו את שר הביטחון בני גנץ בטענה כי ההחלטה נמצאת בסמכותו.

ממפלגת העבודה נמסר כי "‏מי שמכריז הכרזות מדיניות עם השלכות בינלאומיות באופן חסר אחריות, בלי תיאום ובלי הכנה, ומי שמאשר בניה של 3,000 יחידות דיור ביו"ש – איך נאמר, רבין הוא לא". הדברים מגיעים בהמשך לקרב של היו"ר מרב מיכאלי מול גנץ על ההחלטה להכיר ב-6 ארגונים פלסטינים כארגוני טרור.

מפלגת כחול לבן צייצה בתגובה נגד מיכאלי: "מי שקורא לסרבנות לגיוס שלא יטיף על אחריות מדינית וביטחונית".

גם השרה תמנו שטה הגיבה: "מפלגת העבודה של היום רחוקה ממפלגת העבודה של אז. ורבין בנה גם בנה, איך נאמר פחות עבודה יותר מרץ"

השר בר לב ממפלגת העבודה יצא להגנה ואמר: "אף אחד בכחול לבן לא יטיף לי, או לנו, על אחריות מדינית וביטחונית"

 

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
3 תגובות - 3 דיונים מיין לפי
1
יושרה? מיכאלי פונדקות ניצול נשים למה לה מותר?
אח"כ הטפת מוסר לאחר | 27-10-2021 22:32
מאתר מידה: הארכיון זוכר: מה מרב מיכאלי באמת חושבת על פונדקאות? מעין סמון 21/08/2021 מרב מיכאלי, שחשפה את סיבת נסיעתה לארהב לא בדיוק תמכה בפונדקאות וטענה: הדבר ההגיוני לעשות הוא לאמץ ולא ללכת לפונדקאות. מה השתנה אצל מובילת המחנה הפמינסטי הישראלי?הדעות בעד ונגד פונדקאות הן רבות ומגוונות, אך אותה מיכאלי, שכעת נהנית מהרך הנולד, אמרה בראיון למאקו (23.5.13) כי היא עצמה לא בדיוק מתלהבת מרעיון הפונדקאות: לא בכדי חברות הפונדקאות הגדולות הן בכל מיני מקומות נכשלים בעולם בהן הנשים מוחלשות באופן דרמטי. גם במדינת ישראל מי שעושה פונדקאות זקוקה מאוד לכסף, והתמורה שנשים מקבלות עבור פונדקאות היא לדעתי ממש לא בפרופורציה למחיר שהן משלמות בגוף ובנפש על התהליך הזה.לשאלת לימור בן-רומנו, כתבת מאקו באשר לאנשים ולזוגות שאין להם את היכולת הפיסית להביא ילדים לעולם השיבה מיכאלי: אני חושבת שמי שלא יכולה ללדת ונורא רוצה ילדים וילדות הדבר ההגיוני לעשות הוא לאמץ ולא ללכת לפונדקאות. שמונה שנים עברו מאז אותו ראיון ונדמה כי מיכאלי, מנושאות דגל הפמינזם הישראלי – כבר פחות מודאגת מניצול הנשים, המניעים וההשלכות של הליך הפונדקאות.
2
מיכאלי תעברי לעזה...
Asyeco | 28-10-2021 19:13
מיכאלי תעברי לעזה עם שליין מול היום תגורי בתוך הארגוני טרור.ימשתפית
3
מתעסקת בשטויות וכל...
אבי | 29-10-2021 11:15
מתעסקת בשטויות וכל המדינה פקקים.