

בן גביר גנאיים| צילום: (צילום: דוברות איתמר בן גביר)
(צילום תמונה ראשית: אוליבר פיטוסי/ פלאש90)
מהומה בוועדה לביטחון הפנים במהלך הדיון בהתמודדות עם האלימות בספורט. חבר הכנסת מאזן גנאים מרע"מ אמר לאיתמר בן גביר: "אחרי ששיחקת בבית"ר אני מבין למה היא גזענית". בן גביר אמר תקף בחזרה: "לא פלא שהיית הבעלים של סכנין. חמאסניק". צפו
עוד באותו נושא
צרחות בין בן גביר לטיבי: "אתה גם רוצה להרביץ לי?"חדשות סרוגים

המתת חסד.