2.5 מיליארד ש"ח לטיפול בפשיעה במגזר הערבי - סרוגים

2.5 מיליארד ש"ח לטיפול בפשיעה במגזר הערבי

הממשלה אישרה היום תוכנית בעלות של 2.5 מיליארד שקלים לטיפול בפשיעה ובאלימות בחברה הערבית. התוכנית תכלול תיאום בין משרדים וחקיקה: "משפחות הפשע אוחזות בגרון של המגזר"

2.5 מיליארד ש"ח לטיפול בפשיעה במגזר הערבי
  (צילום: פלאש 90)

הממשלה אישרה היום תוכנית לאומית רב שנתית לטיפול בפשיעה ובאלימות בחברה הערבית. אשר תתוקצב ב-2.5 מיליארד ש"ח.

בין מטרות התכנית – פירוק ארגוני פשיעה; הפחתת תופעות פשיעה ואלימות בחברה הערבית והפחתת האמצעים הכלכליים העומדים לרשות ארגוני הפשיעה; העלאת תחושת הביטחון האישי של אזרחי ישראל בכלל, ושל תושבי הנגב, האזרחים והתושבים הערבים בפרט; הקטנה משמעותית של מספר כלי הנשק המוחזקים באופן בלתי חוקי בידי אזרחים בחברה הערבית; הגברת אמון הציבור הערבי במערכת אכיפת החוק; הגברת השיתוף והשותפות עם נציגים מהחברה הערבית, לרבות ראשי הרשויות המקומיות הערביות והערים המעורבות, ביישום התכנית; העצמת החברה הערבית וחיזוק החוסן הקהילתי להתמודדות עם אלימות במרחב המקומי והוקעת תופעות אלימות ופשיעה.

התכנית תכלול, בין היתר, את פעולת המשרד לביטחון הפנים ומשטרת ישראל, לצד פעולות תיאום בין המשרדים השונים, לרבות פעולות חקיקה, כמו גם הקמת צוותים בין-משרדיים שיתכנסו ויהיו אחראיים לטיפול ממוקד בבעיות כגון אמל"ח, פשיעה כלכלית ועוד. זאת במקביל למבצע חירום שאורכו 6 חודשים, בהובלת סגן השר יואב סגלוביץ.

עוד באותו נושא

בנט ובר-לב סיכמו: כך ילחמו בפשיעה הערבית בדרום


3

"אנחנו מאשרים היום את התכנית הלאומית למאבק בפשיעה מהמגזר הערבי, שכמו שראינו בסוף השבוע, זולגת לכל המדינה", אמר ראש הממשלה, נפתלי בנט. "זו לא משימה במעמד צד אחד, זו לא משימה רק של הממשלה, זה יעד משותף של ממשלת ישראל עם הציבור הערבי. המדינה תעשה את שלה, אבל הרחוב הערבי חייב להירתם גם הוא. זה לא יהיה קל, אבל אנחנו חייבים להצליח".

השר לביטחון הפנים, עמר בר-לב: "ההחלטה שקיבלנו היום היא תקדימית ומצביעה שלממשלה כולה ברור כי האלימות והפשיעה ברחוב הערבי מהווה איום על מדינת ישראל. משפחות הפשע בחברה הערבית אוחזות בגרון של המגזר הערבי".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
3 תגובות - 3 דיונים מיין לפי
1
חשוב מאוד! ...
מאיר | 25-10-2021 0:12
חשוב מאוד!
2
ב 2 וחצי...
טטי | 25-10-2021 11:44
ב 2 וחצי מיליארד אפילו בהרבה פחות אפשר לראות קברים לכל הפלסטינים,ושלום על ישראל.
3
אתם גם אתר...
ממ | 25-10-2021 11:45
אתם גם אתר זבל שמסנן תגובות לפי האג'נדה השמאלנאצית.