חדשות

רה"מ עם כיפה? הגיבוש של הממשלה במקום לא כשר

חברי הקואליציה הוזמנו ליום גיבוש לכבוד "עוד-רגע תקציב", אשר יתקיים במועדון ה"גריי" ביהוד - שפתוח בשבתות ואינו כשר. בלשכת ראש הממשלה הבהירו כי רק המועדון עצמו הושכר, והקייטרינג יהיה חיצוני וכשר

שולחן הממשלה במליאת הכנסת
שולחן הממשלה במליאת הכנסת | צילום: צילומים: יונתן זינדל, אוליביה פיטוסי/פלאש 90. דוברות הכנסת, דני שם טוב

רגע לפני תחילת הדיונים הסופיים על תקציב המדינה, חברי הקואליציה הוזמנו ל"אירוע עוד-רגע תקציב", שישמש כיום גיבוש לשרים, לח"כים, ובני משפחתם. בהזמנה שנשלחה נאמר כי אדיר מילר ועינת שרוף "ירחיבו את הקואליציה" ויופיעו בפני המשתתפים.

ההזמנה שנשלחה לחברי הקואליציה (ההזמנה שנשלחה לחברי הקואליציה )

אלא שהאירוע יתקיים ביום שישי הקרוב במועדון ה"גריי" ביהוד – אשר לא בהכרח מתאים לחברי הקואליציה הדתיים. מדובר במועדון הופעות אשר פתוח בשבתות ומגיש תפריט מעורב, שבו מוצעים בין השאר פיצות ומאכלים חלביים לצד ארוחות בשריות.

בנט ישיבת ממשלה 5.10
בנט ישיבת ממשלה 5.10| צילום: צילום וידאו: רועי אברהם, לע"מ; סאונד: בן פרץ, לע"מ

מארגני האירוע הבהירו בתגובה כי הקייטרינג באירוע יהיה חיצוני וכשר, ולא יעשה שימוש במטבח של המועדון. בלשכת ראש הממשלה אמרו כי המארגנים "שוכרים רק את המועדון עצמו, ומזמינים קייטרינג. האוכל שהזמינו יהיה כמובן כשר. נדגיש שוב: אין שימוש במטבח שלהם – פשוט משתמשים במקום בלבד".

סרוגים premium

המהדורה המובחרת!

הניתוחים, הפרשנויות והסיפורים החמים, מוגשים בצורה מעמיקה וממוקדת ישר למייל

הטבת השקה מיוחדת:

במקום 39 בחודש עכשיו ב 0

תגובות

59
49
ימינה
24.10.21

הכשרות בשביל מנסור עבאס

48
צבי
24.10.21

כמה מתאים לממשלה הזו. והמודעה כמובן בשפה מגדרית פרוגרסיבית ולא תקנית כמו כל הממשלה הזו. וחוץ מזה הם שוכרים את המקום ולא משכירים...

47
אותי לא מבנטטים
24.10.21

הענקת פרנסה למקום לא כשר מהווה תמיכה בו. אבל אין ציפי׳ה מממששת השיסוי והביזוי. אלא שילכו הביתה. חגיגה על חשבון משלם המיסים. בשביל זה צריך לפגוע בשכבות החלשות. משהו משהו הנוכלים הללו

1
אבו יאיר
24.10.21

תתפוצץ זה מצחיק