רגע לפני תחילת הדיונים הסופיים על תקציב המדינה, חברי הקואליציה הוזמנו ל"אירוע עוד-רגע תקציב", שישמש כיום גיבוש לשרים, לח"כים, ובני משפחתם. בהזמנה שנשלחה נאמר כי אדיר מילר ועינת שרוף "ירחיבו את הקואליציה" ויופיעו בפני המשתתפים.

אלא שהאירוע יתקיים ביום שישי הקרוב במועדון ה"גריי" ביהוד – אשר לא בהכרח מתאים לחברי הקואליציה הדתיים. מדובר במועדון הופעות אשר פתוח בשבתות ומגיש תפריט מעורב, שבו מוצעים בין השאר פיצות ומאכלים חלביים לצד ארוחות בשריות.

מארגני האירוע הבהירו בתגובה כי הקייטרינג באירוע יהיה חיצוני וכשר, ולא יעשה שימוש במטבח של המועדון. בלשכת ראש הממשלה אמרו כי המארגנים "שוכרים רק את המועדון עצמו, ומזמינים קייטרינג. האוכל שהזמינו יהיה כמובן כשר. נדגיש שוב: אין שימוש במטבח שלהם – פשוט משתמשים במקום בלבד".






תגובות
הכשרות בשביל מנסור עבאס
כמה מתאים לממשלה הזו. והמודעה כמובן בשפה מגדרית פרוגרסיבית ולא תקנית כמו כל הממשלה הזו. וחוץ מזה הם שוכרים את המקום ולא משכירים...
הענקת פרנסה למקום לא כשר מהווה תמיכה בו. אבל אין ציפי׳ה מממששת השיסוי והביזוי. אלא שילכו הביתה. חגיגה על חשבון משלם המיסים. בשביל זה צריך לפגוע בשכבות החלשות. משהו משהו הנוכלים הללו
תתפוצץ זה מצחיק