יו"ר הקואליציה, עידית סילמן ממפלגת ימינה מגששת את דרכה למפלגת יש עתיד.כך על פי הפרסום של יובל שגב בגלי צה"ל.
סמוטריץ': "הימין צריך להוקיע את שקד"
לפי הדיווח, סילמן התייעצה עם מקורביה ובחנה עם גורמים ביש עתיד את האפשרות לקבל שיבוץ מיאיר לפיד בבחירות הבאות.
סילמן לא הכחישה: "ספקולציות מיותרות"
סילמן בתגובתה לא הכחישה בתוקף ולא הצהירה נאמנות לבנט וימינה אלא מסרה כי: "אין טעם להגיב לספקולציות מיותרות, בוודאי לא לכאלה שמתעסקות ביום שאחרי הכנסת הזו – בעוד ארבע שנים. ח״כ סילמן ממשיכה לעסוק רק בבריאות ובעשייה למען אזרחי ישראל. ניבחן במעשים. בריאות לכולם".
גורם פוליטי אומר לסרוגים: "היא רוצה להיות הכיפה שם במקום אלעזר שטרן או על תקן תהילה פרידמן. סילמן מבינה כנראה שעם ימינה הסיכוי שלה להיות בכנסת הבאה אפסי".

האם לאור תגובתה סילמן למעשה משלימה עם העובדה כי היא וחבריה שרופים בימין ומחפשת כעת מקום מפלט במפלגות המרכז?
למרות הגישושים של סילמן, ההערכה היא כי לפיד אינו עוסק בזה וגם אינו מראה עניין רב.
לפני הבחירות סילמן העבירה מסר לאנשי בנט כי יש לה הצעות רבות בין היתר ממפלגת תקווה חדשה, אך ככל הנראה היה מדובר בניסיון של סילמן להעלות את ערכה בפני בנט שלא כ"כ חשש מאפשרות שסילמן לא תשובץ ברשימת ימינה.





תגובות
כמה מתאים לה,הזנות הפוליטית.
סילמן קנתה גרביונים רשת והולכת לעבוד בתל-ברוך סילמן קנתה גרביונים רשת והולכת לעבוד בתל-ברוך
תגובת ועד עובדות תל ברוך: לא מעונינות,תודה תגובת ועד עובדות תל ברוך: לא מעונינות,תודה
כנסו כנסו כנסו עידית הלכה ל'יש עתיד', אך יאיר לא מאריך אותה. היא הלכה ל'עבודה', אך אמרו שאין להם צורך בדתיה. היא הלכה למרצ, אך אמרו שהיא לא ליבראלית מספיק. בצר לה היא פנתה לרע"ם, אך שם אמרו שהם לא מקבלים אישה בלי כיסוי ראש מלא...
לא הוא מתאימה לגמרי לאין עתיד אישה איפה וחסרת ערכים למפגה בראשה חלול וטיפש נטול ערכים
סילמן לפי סגידתה לבוס ומלחמתה וזלזולה ביקר ליהדות ובקדשי ישראל ולאור העובדה שאין כחה אלא בפה. היא בהחלט ראויה להשתדך עם יהיר לפיד אגב ביום שישי חורפי בקשה לקיים דיוני תקציב כדי לרצות את ליברמן, אולי שתנסה את מזלה גם אצל ליברמן
כל זבי החוטם,וחסרי מוח, וכל היום הם צריכים להיות נתונים לחסדיו של עוכר ישראל,כמו הכהן הנכה מדימונה אנס שהוסתר מאחורי המכנסיים של הצורר,וכמו עוד הרבה זבל באן עתיד,ברגע שהצורר מיתפגר אן עתיד לאף חולירע שם,רק להיתפלל שהצורר יתפגר ובקרוב,
היא ילדה קטנה ומטומטמת
ומפגרת