מספר המאומתים הנמוך בחודשיים האחרונים - סרוגים

מספר המאומתים הנמוך בחודשיים האחרונים

נראה כי התפשטות זן הדלתא החדש בישראל שהגיע מאירופה לא מעלה את התחלואה בצורה דרסטית, והגל הרביעי עודנו בדעיכה: הבוקר פורסם כי מספר המאומתים שהתגלו הוא הנמוך ביותר מזה חודשיים

מספר המאומתים הנמוך בחודשיים האחרונים
  (צילום: אוליבר פיטוסי\פלאש90)

נגיף הקורונה וזן הדלתא המחודש שהתפרץ בישראל, הביא לעליה בנתונים בימים האחרונים. הבוקר, לאחר סופ"ש של בדיקות, רואים ירידה בתחלואה: מספר המאומתים העכשווי הוא הנמוך ביותר מזה חודשיים.

מאומתים הנכנסים לישראל מחו"ל

עפ"י נתוני משרד הבריאות, סך הנכנסים והמאומתים שנכנסו לישראל מחו"ל מכל המעברים לפי מדינות, ואחוז המאומתים מסך הנכנסים מכל מדינה נמצאו מארה"ב, אוקראינה, אוסיה והממלכה המאוחדת (בריטניה).

כזכור, עם הירידה המעודדת, רה"מ בנט ערך דיון בעניין מדיניות התיירות והכניסה לישראל, אשר בסופו אושרה המדיניות החדשה שתיכנס לתוקף בעוד כשבוע. עפ"י המתווה החדש, הוא יאפשר לתיירים להיכנס לישראל בתנאי שהתחסנו בחיסון שאושר על ידי משרד הבריאות – כשבניגוד לדיווחים האחרונים, חיסון "ספוטניק V" הרוסי לא נכלל ברשימה.

מחוסנים

3,896,785 מתחסנים מנה שלישית

5,712,912 מתחסנים מנה שנייה

6,217,352 מתחסנים מנה ראשונה

הנחיות התו הירוק עדיין בתוקף (צילום: יונתן זינדל\פלאש90)

חולים קשה אתמול, לפי קבוצות גיל לכל 100 אלף:

בני 60 ומטה: לא מחוסנים – 4.3

מחוסנים ללא תוקף – 1.1

מחוסנים – 0.2

בני 60 ומעלה: לא מחוסנים – 79.6

מחוסנים ללא תוקף – 14.1

מחוסנים – 2.6

עוד באותו נושא

ירידה מעודדת: אחוז החיוביים הנמוך מאז יולי

0.98% מאומתים

324 מאומתים חדשים אתמול (שבת), מתוך 33,557 נבדקים לגילוי הנגיף אתמול. שיעור הנדבקים – 0.98%.

הבוקר, נכון לשעה זו: ישנם 307 חולים שמצבם מוגדר קשה, מתוכם 157 מונשמים.

8,046 נפטרים במצטבר מפרוץ המגפה.

במקביל, מתקבלים דיווחים על אכיפה מוגברת באוטובוסים בעיר בני ברק ובאזורי המרכז על עטיית מסכות.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
עד מתי אמון עיוור?8,046 נפטרים במצטבר?!!!
שלום | 24-10-2021 12:08
8,046 נפטרים במצטבר מפרוץ המגפה?!!!...עד מתי תמשיכו להשתתף בשטיפת המוח הזאת?! במקום לקחת יוזמה ולבדוק מקרוב ולראות ולהיווכח ולפרסם בגילוי נאות את האמת לאמתה - את העובדה - שרוב רובם של הנפטרים היו חולים במחלות רקע שונות, ושהמתים נטו מקורונה הם נדירים ביותר...וגם לגביהם יש להקשות - מדוע לא נתנו להם תרופות קיימות מוכחות לקורונה?! אם אתם לא נגועים, בגלל הפחד על הכסף של הפרסומות שמפרסמים אצלכם, תשלחו בקשת מידע למשרד הבריאות - עפ חוק חופש המידע- לקבלת פרוט המחלות שרשומות בתיקו של כל נפטר ונפטר מה-8046 נפטרי הקורונה (ללא פרטים אישיים כמובן) ותפרסמו את התוצאות!!! ואל תשכחו לשלוח את זה גם לרבנים. ככה תביאו תועלת אמתית לציבור יותר מפרסום אוטומטי של כל מה שמוכרים לכם. אחרי שרואים שיש ניגודי עניינים מובהקים שאף אחד לא מדווח עליהם לציבור כמו למשל של פרופ' ברבש, או המוסדות והמומחים שמקבלים תמיכות שוטפות מפייזר ואחרים...וכשמשרד הבריאות מוחק עשרות אלפי תגובות של פניות מפורשות של נפגעי חיסונים מהאתר שלו, אין מקום לתת אמון עיוור ולהמשיך לשמש שופר אוטומטי !!! תחשדו לפחות שיש כאן רצון בלתי נדלה לרווח ממוני אדיר, בלהפוך אוכלוסיות ענק לצרכנים כרוניים של חיסונים כביכול הכרחיים, כאשר מיעוט שבמיעוט 0.002% נמצא בסיכון אמתי למות מקורונה!!!