חדשות

צה"ל: סיכלנו הברחת נשק וסמים בגבול הלבנון

במהלך השבת כוחות צה"ל זיהו תנועות חשודות בגבול הצפוני, סביב מטולה. לאחר הזנקת הכוחות, סוכל ניסיון להבריח לישראל שני אקדחים ועשרות קילוגרמים של סמים

צה"ל: סיכלנו הברחת נשק וסמים בגבול הלבנון
צילום: באדיבות דובר צה"ל

לא שקט בגבול הצפוני. דובר צה"ל חושף כי אמש (בין שישי לשבת) סוכלה הברחת אקדחים וסמים בגבול הלבנון לשטח ישראל.

לפי המידע, תצפיות צה"ל זיהו חשודים באזור מטולה שבמרחב החטיבה המרחבית "חירם".

התצפיות הזניקו את כוחות הביטחון, יחידת יג״ל, ביחד עם כוח מחטיבת גולני, שתפסו שני אקדחים ו-21 חבילות אשר הכילו כ-9 ק״ג סמים, בשווי מוערך של כ-350,000 שקלים.

( גבול לבנון (צילום: באסל עווידאת\פלאש 90))

אחרי האירוע צה״ל הודיע כי פתח בחקירה יחד עם משטרת ישראל וחוקר את העומדים מאחורי ההברחה.

נבדקת היתכנות כי הנסיון נעשה בסיוע של ארגון הטרור חיזבאללה.

סרוגים premium

המהדורה המובחרת!

הטבת השקה מיוחדת:

במקום 39 בחודש עכשיו ב 0

תגובות