דיווחים בכלי התקשורת בטורקיה מצביעים על כך שכוחות של ארגון המודיעין הלאומי של טורקיה (MIT) עצרו 15 סוכני מוסד שפעלו בשטחה.
עוד באותו נושא
לפיד: "מודאגים מהמהלכים הפרובוקטיבים של טורקיה"אוריאל בארי

לפי הדיווח בעיתון סבאח, הסוכנים לכאורה, נעצרו לפני כשבועיים, ובהם אזרחים טורקיים וערבים פלסטינים שאינם בעלי אזרחות טורקית. על פי החשד, רשת הריגול סיפקה למוסד מידע על אזרחים מקומיים ועל סטודנטים זרים שלומדים בטורקיה.
בישראל, כמובן מתעלמים מהדיווח שעלול לגרום להחרפה ביחסים המעורערים ממילא בין ישראל למשטרו של ארדואן.

תגובות
יש חפרפרת במוסד או בכנסת. שיעשו בדק בית מידית במוסד או ועדת חוץ ובטחון