צפו: כשבנט הרים לבנט לאליופ בארנה - סרוגים

צפו: כשבנט הרים לבנט לאליופ בארנה

במהלך ביקורו של בנט בארנה בירושלים, נחשפנו למהלך כדורסל יוצא דופן, כאשר רה"מ הכין לשחקן אנתוני בנט את הכדור להטבעה. "בנט זה אח", כתב רה"מ

author-image
צפו: כשבנט הרים לבנט לאליופ בארנה
  (צילום: חיים צח\לע"מ)

ראש הממשלה נפתלי בנט סיפק סרטון יוצא דופן במהלך ביקורו באיצטדיון הארנה. במהלך המפגש עם שחקני הפועל ירושלים, זרק בנט את הכדור לשחקן הקבוצה אנתוני בנט, ואפשר לזה להטביע. מעל הסרטון כתב רה"מ: "בנט זה אח".

ראש הממשלה הדגיש בפני הנוכחים את רצונו לשמירה על עולם הספורט פתוח, תוך התמודדות עם נגיף הקורונה. השחקנים והצוות המקצועי הודו לרה"מ ולשר טרופר על התנהלות אחראית וקשובה לכל אורך הדרך.

עוד באותו נושא

צפו בבנט משחק כדורסל: איירבול ואסיסט

"אני שמח מאוד שהגענו לכאן הבוקר, יחד עם ידידי, שר התרבות והספורט חילי טרופר. יש פה גם את אנתוני בנט, אז אני מרגיש שאני בתוך המשפחה. זה משמח מאוד לראות שהחיים חוזרים למסלולם, אתמול היה משחק מוצלח עם ניצחון והרבה מאוד אוהדים" אמר בנט. "המטרה שלנו הייתה מההתחלה – חיים לצד הקורונה, ולא לסגור כל היום את המדינה, שזה הכי קל אבל הכי מזיק".

בנט ושחקני הפועל ירושלים (צילום: חיים צח\לע"מ)

"כרגע אנחנו במגמה יורדת של תחלואה, יכול להיות שבקרב הזה מול הדלתא אנחנו כרגע מובילים, אבל המערכה לא נגמרת" הבהיר. "אל מול עולם הספורט אנחנו נעשה הכל כדי שגם בהמשך נוכל לקיים את הספורט, במקביל לגלים שעלולים להגיע".

(צילום: חיים צח\לע"מ)

"אנחנו יושבים ומוצאים את הפתרונות הכי יצירתיים כי ספורט זה שמחת חיים, ספורט זה בריאות, ספורט זה בריאות הנפש. ספורט זה גם תעסוקה ומקור כלכלי להרבה מאוד אנשים, וזה חשוב לא פחות מהטיפול בקורונה עצמה" סיכם. "אני רוצה לאחל לכולכם הצלחה. מכיוון שחילי ואני באנו לפה, אז הציפייה שלנו זה שאתם תהיו אלופי אירופה. זו הציפייה, היא לא בשמיים. אנחנו סומכים עליכם".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
3 תגובות - 3 דיונים מיין לפי
1
שמאלני
מעוז | 19-10-2021 13:40
אפילו הקבוצות שבנט מבקר זה קבוצות אדומות של השמאל השלים את המהפך אמור לי מי חברך ואומר לך מי אתה
2
הקיצר מגעיל נשאר...
דוד | 19-10-2021 22:09
הקיצר מגעיל נשאר מגעיל
3
בנט המסכן אפילו...
שאלה | 20-10-2021 7:23
בנט המסכן אפילו בית אידאולוגי כבר אין לו