"יחד שבטי ישראל": החמ"ד מציינת את יום הזיכרון לרבין - סרוגים

"יחד שבטי ישראל": החמ"ד מציינת את יום הזיכרון לרבין

הנהלת החמ"ד, מפקחים ובעלי תפקידים השתתפו בערב שיח על אחדות, שנערך ביום הזכרון לראש הממשלה יצחק רבין ז"ל. באירוע השתתפו מעל 150 מנהיגי חינוך שדיברו על המציאות הישראלית והצורך באחדות בציונות הדתית

"יחד שבטי ישראל": החמ"ד מציינת את יום הזיכרון לרבין
  הרב יהושע שפירא (צילום דוד שטיין)

במסגרת יעד החמ"ד יש"י – 'יחד שבטי ישראל' – חינוך לחיבור בין חלקי החברה הישראלית, התקיים הערב (שני) אירוע רב שיח בחמ"ד בנושא. באירוע, שנערך בזום בשל מגבלות הקורונה, השתתפו מעל 150 מנהיגי חינוך ממוסדות הציונות הדתית.

פתחה את הערב שוש נגר, מ"מ ראש מינהל החמ"ד, ולאחריה יעל נאמן ברק, מנכ"ל קרן דב לאוטמן, אשר תארה את המציאות הישראלית השסועה לקבוצות ופרטה תכניות לשיח של אחדות ושותפות.

עוד באותו נושא

"הכשרת דור העתיד": התכנית החדשה של החמ"ד

בהמשך הרב אמנון בזק, מישיבת הר עציון, דיבר על הצורך בחינוך לריבוי דעות וכבוד בתוך הציונות הדתית -"אלו ואלו דברי אלוקים חיים", וממנה כלפי החברה הישראלית.

הרב יהושע שפירא, ישיבת רמת גן, הביע את כאבו בנושא -"אחדות למי ובתוך איזה גבולות", ומיקד שוב את חשיבות החינוך לזהות ציונית דתית, אהבת תורה וחיים של תורה.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
7 תגובות - 5 דיונים מיין לפי
1
אזכרה לראש הממשלה...
הודיה | 19-10-2021 6:55
אזכרה לראש הממשלה רבין זה חשוב מאוד. גם אני מלמדת עליו בהערכה. אבל בבקשה חאלס עם השפירא הזה כבר בכל חור.
לא ממש...
הודיה | 19-10-2021 10:02
לא ממש לא. ר' שפירא בטוח שכל האמת בכיס שלו הוא יודע איך לחנך מה לעשות מה הבעיות ומהם הפתרונות ואני באופן אישי סולדת מהגאווה הזו. אתה לא יודע הכל , אתה לא מבין בכל. אתה רב וזהו. לא כל בעיות הציונות הדתית אצלך בכיס. וכן יצחק רבין עשה הרבה יותר ממנו למען המדינה. הוא לא שר ניייי ניייי בכל מקום אבל עבד קשה מאוד.
את רצינית?...
עדי | 19-10-2021 7:16
את רצינית? את מלמדת על יצחק רבין בהערכה אבל אינך מצליחה למצוא מקום בליבם גם לרב יהושע שפירא? המקום תפוס? פלורליזם של הבל ותרבות של שקר עצמי מודחק.
2
בושה וחרפה !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
חסיד | 19-10-2021 10:11
אני לא הייתי מגיע לאירוע לכבוד המנוול יצחק רבין ימש שרי. תורת אמת אפשר ללמוד רק מצדיקים אמיתיים, שבחיים לא היו משקרים ומכבדים את הרשע ההוא...
3
לאף אחד אין אומץ לומר שהמלך הוא עירום?
ענת | 19-10-2021 12:22
זאת הבעיה האקוטית של המגזר הסרוג. תארו לעצמכם שמאן דהו היה מכריח את החרדים להשתתף בפסטירבין. בתגובה הוא היה חוטף צרור של נימוקים למה לא: הוא חילוני, הוא אלכוהוליסט, הוא אושפז בבית חולים פסיכיאטרי, הוא המיט אסון על היהודים בגלל החתירה להסכמי אוסלו וכו' וכו'. אבל הסרוגים הממלכתיים בולעים את הפיתיון ומגרגרים בהנאה.
4
הרב לא יוצא...
יוסי דגן תומך בנוכל | 19-10-2021 21:57
הרב לא יוצא מספיק נגד הנוכל מרעננה וממשלת השמאל ערבים
5
לא קראתי, לא...
אמיתי | 23-10-2021 8:47
לא קראתי, לא מעניין, ברגע שיום הזיכרון לרצח רבין , הופך למסע הסתה , שנאה ופילוג כלפי ציבור שלא שותף למעשה של אדם בודד. איזו צביעות , מה מנסים לעשות הרבנים של הציונות הדתית שכלפיה הופנתה האשמה שלא בצדק, הם מתחנפים לשמאל שדוחה אותם. יום הזיכרון של רצח רבין הולך ופוחת משנה לשנה, חבל שלא למדנו לנצל אירוע מתועב של אדם מתועב לחינוך ומודעות של הדור הבא.