הלל יפה עדיין מושבת: "בעיצומו של אירוע מורכב" - סרוגים

הלל יפה עדיין מושבת: "בעיצומו של אירוע מורכב"

הנהלת בית החולים הלל יפה עדכנה כי צוותי המרכז עדיין פועלים להחזיר את מערכת המחשוב אחרי מתקפת הסייבר בשבוע שעבר. לדבריהם, "אנחנו בעיצומו של אירוע מורכב ומאתגר"

הלל יפה עדיין מושבת: "בעיצומו של אירוע מורכב"
  (צילום: בית החולים הלל יפה)

5 ימים אחרי תקיפת הסייבר, בית החולים הלל יפה עדיין מושבת: בהנהלת בית החולים הודיעו היום (ראשון) כי הם פועלים כדי לחזור לשגרה בהקדם, כשבין השאר נעשה שימוש במערכות חלופיות במקום מערכת המחשוב שנפגעה באירוע הסייבר ביום רביעי האחרון.

"בית החולים פועל סביב השעון על מנת לחזור לשגרת עבודה בסיוע משרד הבריאות, חטיבת בתי חולים ומומחים שונים בתחום המחשוב" נמסר. "בשלב זה מתבצעת עליה הדרגתית של מערכות טכנולוגיות חלופיות".

(צילום: בית החולים הלל יפה)

ד"ר מיקי דודקביץ, מנהל המרכז הרפואי, ציין כי "אנחנו בעיצומו של אירוע מורכב ומאתגר. אנו נותנים טיפולים דחופים וחיוניים בכל אתרי בית החולים-  חדרי צנתורים, חדרי ניתוח, חדרי לידה, דימות ועוד. במקביל, פועלים להרחבת הפעילות הלא דחופה, חלקה כבר מתקיימת".

עוד באותו נושא

פריצת הסייבר לבית החולים: הלל יפה עדיין מושבת

מוקדם יותר היום משרד הבריאות ומערך הסייבר הלאומי אמרו בהודעה משותפת כי "במהלך סוף השבוע זוהו על ידי מרכז הסייבר של משרד הבריאות עלייה בניסיונות למתקפות כנגד מספר בתי חולים וארגונים רפואיים. הערכות מוקדמת ותגובה מהירה של המרכז והצוותים בשטח בלמה את הניסיונות ולא נגרם נזק".

"בתוך כך, נמשכת העבודה של מרכז הסייבר במשרד הבריאות ומערך הסייבר הלאומי וצוותים נוספים בבית החולים הלל יפה במטרה להחזיר את מערכות המידע של בית החולים לפעילות שוטפת באופן הדרגתי ומאובטח בהקדם" הוסיפו. "משרד הבריאות ומערך הסייבר הלאומי מבצעים בימים האחרונים פעילויות רבות מול גופים במגזר הבריאות לחיזוק נוסף של רמת ההגנה תוך איתור נקודות תורפה חדשות במרחב שעשויות לשמש לתקיפות ופנייה לגופים לסגירתם".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו