לראשונה ב-3 חודשים: פחות מאלף חולי קורונה ביממה - סרוגים

לראשונה ב-3 חודשים: פחות מאלף חולי קורונה ביממה

734 חולי קורונה חדשים אובחנו ביממה האחרונה, כשזו הפעם הראשונה שבה נרשמים פחות מאלף מאומתים ביום מאז ה-24 ביולי. גם מספר החולים הקשים והמונשמים ממשיך לרדת

author-image
לראשונה ב-3 חודשים: פחות מאלף חולי קורונה ביממה
  (צילום: אוליביה פיטוסי\פלאש 90)

ירידה נוספת בתחלואה: משרד הבריאות עדכן הבוקר (ראשון) כי 734 חולי קורונה חדשים אובחנו ביממה האחרונה, המהווים 1.63 אחוז מתוך כ-46 אלף הבדיקות שבוצעו. מדובר בפעם הראשונה מאז חודש יולי האחרון שבו נרשמו פחות מאלף חולי קורונה חדשים ביממה.

לפי הנתונים, בישראל יש כעת 19,821 חולי קורונה פעילים, מתוכם 556 מאושפזים בבתי החולים ברחבי הארץ. מניין החולים הקשים ממשיך במגמת הירידה, כשכיום יש 388 חולים שמצבם מוגדר כקשה – מתוכם 157 מונשמים. בתוך כך, במהלך השבת נרשם רק חולה קורונה אחד שמת מסיבוכי הנגיף, כשבכך מניין הקרבנות הכולל עומד על 7,983 נפטרים מתחילת המגפה.

עוד באותו נושא

משרד הבריאות שוקל: יבוטל התו הירוק לילדים?

העדכון הנוכחי מגיע במקביל לכניסת התקנות החדשות של התו הירוק לתוקף, כשהחל מהבוקר תחול חובה לסרוק את הברקוד של התו הירוק בכניסה לאירועים או מקומות הפועלים בהתאם למתווה של משרד הבריאות. עד כה היה מספיק להציג את התו בכניסה, אך כעת התו הירוק הישן יצא משימוש ומי שלא עומד בהגדרה החדשה של "מחוסן" או מחלים" – לא יוכל להיכנס למקומות המחייבים תו ירוק.

במשרד הבריאות מעריכים כי התקנה החדשה תגביר את ההיענות לחיסונים, מכיוון שהאפשרות להתחזות או להיכנס למקום ללא תו ירוק חדש תצומצם. לפי נתוני משרד הבריאות, בשבוע האחרון חלה ירידה ניכרת בביקוש לחיסונים, הן לחיסון הראשון והן לשלישי.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו