קטי שטרית באולפן: "לא מבינה את העיתוי של אדלשטיין"

קטי שטרית באולפן: "לא מבינה את העיתוי של אדלשטיין"

ח"כ קטי שטרית טוענת באולפן סרוגים כי לאדלשטיין אין בסיס תמיכה: "הוא הגיע גבוה בפריימריז כי הוא לא הפריע לאף אחד". בנוגע לקרב בין וולדיגר לסילמן: "אירוע מאוד לא נעים"

קטי שטרית: "לא מבינה את העיתוי של אדלשטיין"
  קטי שטרית (צילום: סרוגים)

ברקע ההכרזה של יולי אדלשטיין, חברת הכנסת קטי שטרית (ליכוד) אומרת באולפן סרוגים שהיא מתייצבת לחלוטין מאחורי נתניהו: "אני אפילו לא מהססת או חושבת כן או לא". לדבריה היא מזהה את רע"מ בחוליה החלשה של הקואליציה, שתביא להפלת הממשלה: "הם לא יוכלו לעמוד בהתחייבויות מולו".

צפו בראיון המלא באולפן עם קטי שטרית:

שטרית מתייחסת בפתח הריאיון להכרזת ההתמודדות של יולי אדלשטיין נגד נתניהו: "אני לא חושבת שהוא טועה, העיתוי לא במקום, כי זה לא הזמן. נתניהו ניצח בפער גדול את גדעון זער וזה לא היה לפני הרבה זמן. המסקנה והכתובת על הקיר – קשה לי לנתח מדוע הוא עשה את זה בעת הזו."

נתניהו ואדלשטיין (צילום: נועם פנטון ריבקין)

לדבריה אין ממש בטענה שאדלשטיין יוכל להקים ממשלה בכנסת הנוכחית: "נגיד ואדלשטיין מקים ממשלה. בנט יעזוב עכשיו את משרתו? גדעון סער?. הם חיים באיזה בועה לא מציאותית, מנותקת לחלוטין ממה שקורה באמת".

כזכור האחרון שקרא תיגר נגד מנהיג הליכוד היה גדעון סער, שלבסוף עזב את המפלגה. שטרית רואה את המצב כעת באור שונה: "יש הבדל תהומי בין סער לאדלשטיין. בליכוד כולם ידעו שיש לסער מחנה שאיתו הוא צועד. זה היה יותר מ-15%. לאדלשטיין יש אהדה, כאדם מאוד נעים. הוא הגיע גבוה בפריימריז כי הוא לא הפריע לאף אחד. אין לו איזה גדוד שהם 'קמיקזה' שאם מחר הוא עוזב את הליכוד, הם עוזבים יחד איתו."

עוד באותו נושא

אדלשטיין: גם אם אפסיד, אשאר במפלגה


6

"זה לא יחזיק הרבה זמן"

לקראת דיוני התקציב אומרת שטרית כי זה לא מה שיפיל את הקואליציה: "ממשלות לא נופלות על תקציב. להערכתי הממשלה תתפרק מאליה כי זה חיבור שהוא מלאכותי, שהדבר היחיד שיש בו זה "רק לא ביבי". זה הדבק היחידי שמחזיק את האנשים האלו. אנחנו רואים איך הם מתחננים כל פעם למנסור עבאס, זה לא יחזיק הרבה זמן".

בנט ועבאס (צילום: דוברות הכנסת)

"אני רואה גם את ההתפתלויות של עבאס, גם במליאה וגם בחוץ. יש לו קושי, אני בטוחה שכל הגשמת המאווים שלו שהוא הגיע במשא ומתן מול בנט ולפיד, הם לא יוכלו לעמוד מול כל ההתחייבויות".

השבוע ציינה הכנסת את שבוע בריאות הנפש, וזאת ברקע קרבות הקרדיט בין חברות הכנסת וולדיגר וסילמן. שטרית, המכהנת גם כיו"ר הדולה בנושא אומרת: "זה היה אירוע מאוד לא נעים לאירוע מאוד חשוב. יש מקום לכל מי שבאמת רוצה לפעול, שישים את האגו ואת הקרדיט בצד. אני מברכת את כניסתה של מיכל וולדיגר אבל כדי שיהיה אפשר לממש את הדברים צריך לעשות שיתוף פעולה. לא רק "אני ואפסי".

עוד באותו נושא

"קרב האגו" החדש של ימינה והציונות הדתית


33

לסיכום אומרת קטי שטרית כי האופוזיציה טעתה כשהתנגדה הצעת חוק לשמירה ללא הגבלת זמן של ערכות אונס שנלקחו מנפגעות ונפגעי עבירות מין, למרות שזה חוק שהיא בעבר קידמה.

שטרית מתארת כיצד דיברה עם ח"כ יריב לוין וגרמה לו להבין בטעות ולשנות את דפוס הפעולה לעתיד: "באתי ואמרתי למרכז האופוזיציה: יש חוקים שאנחנו נצטרך להעביר אותם ולתמוך בהם. ולעשות הכל כדי לא לפגוע בציבור ולהתייחס לציבור במעלה הראשונה. הוא הסכים ואמר שזה מה שיקרה."

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
6 תגובות - 4 דיונים מיין לפי
1
לדעתי אדלְשטיין הוא...
רפאל | 14-10-2021 22:09
לדעתי אדלְשטיין הוא כמו סער ,סוכן סמוי של השמאל בתוך הליכוד ,אמרתי זאת על בנט וגם על סער וצדקתי
@ימנית אבל מה...
אלה | 05-07-2022 0:36
@ימנית אבל מה זה נמוך, נמוך, נמוך. כמו הביביסטים. זה בסדר גמור. תמשיכו כך שלא חלילה יעברו אליכם גם אחרים.....ענק
הרסתם את...
שי | 15-10-2021 16:50
הרסתם את העברית ... אתם משתמשים במילה ימין כאילו משמעותה תומך נתניהו, ובשלילה שלה, השמאל. כלומר לפי העברית המעוותת שלכם אין בכלל מרכז, ודאות פוליטיות לא חשובות, רק ביבי. העברית שרדה 3000, אבל לפיכך יש לה רק עוד איזה -20-10 שנים... או שתמציאו הגדרה חדשה של ימין לשמאל אחרי לכתו של ביבי או שתעשו כמעשי חבד - תשאירו את ביבי בהנהגה גם אחרי מותו (דרך פסלים מסכות ותמונות, הכתוב בעשרת הדיברות)
2
את צודקת קטי...
בני זהר | 15-10-2021 6:45
את צודקת קטי שיורית כל הכבוד שיוצאת לתקשורת ואומרת אמת .המלחמה צריכה להיות נגד הממשלה הדוחה של בנט ולא ריבית בבית הליכוד
3
אני מכיר את...
בני זהר | 15-10-2021 6:59
אני מכיר את קטי שיטרית הרבה שנים ויודע איזה לב יש לה שאוהבת לעזור
4
דנה וויס הגיזענית...
ימנית גאה | 18-10-2021 8:25
דנה וויס הגיזענית זה מה שאת000000000000000 שתלכי כפרה על הביביסטים. אישה קרה ויבשה שכמותך