מתי להיות איתה תהפוך לסרט קולנוע? | ביקורת - סרוגים

מתי להיות איתה תהפוך לסרט קולנוע? | ביקורת

הסדרת המצליחה "להיות איתה" חזרה למסכי הטלוויזיה לעונה קצרה ואחרונה. אז מה קורה בחייהם של נועה הולנדר ועמוס דהרי? ומה חשבנו על השחקנית החדשה שהצטרפה לקאסט?

מתי להיות איתה תהפוך לסרט קולנוע? | ביקורת
  (צילום: צילום מסך קשת 12)

אמש שודר הפרק הראשון של העונה השלישית והאחרונה בהחלט של סדרת הדרמה "להיות איתה" של קשת 12. העונה תמנה ארבעה פרקים בלבד, אך כבר בפרק הראשון רותם סלע מתגלה כג'וליה רוברטס הישראלית.

רותם סלע בלהיות איתה (צילום: צילום מסך קשת 12)

קומדיה רומנטית ראויה

בסרט "החתונה של החבר שלי" מ-1997, ג'וליה רוברטס מגלמת את החברה הטובה של החתן שמגיעה לחתונתו לאחר שהוזמנה על ידו. בפועל, היא שמה לעצמה מטרה זדונית ולנכס אליה את החתן. הסרט, שבזמנו נחשב למהפכני, זאת בשל העובדה שגיבורת הסרט היא למעשה הרעה, הגדיר ז'אנר חדש בענף הקומדיות הרומנטיות ועם השנים התקבע מעמדו לסרט פולחן. ניתן לומר שאתמול קיבלנו פרשנות זהה בעונה החדשה של "להיות איתה", לאחר שזכתה להצלחה גדולה בעונות הקודמות ואף לגרסה אמריקאית.

ארבע שנים עברו מאז הפרק האחרון של "להיות איתה" – ממתק טלוויזיוני עתיר כוכבים שכתב ויצר אסי עזר. לא פעם עזר אמר שהוא מתבאס על זמני ההמתנה הארוכים מעונה לעונה, ואתמול הוא חזר לממש את הבטחתו ולהעניק לצופה מיני סדרה שתסגור מעגל עם הדמויות ועם הסדרה.

תקציר העונה הקרובה

אם עוד לא ראיתם את הפרק הראשון – זה הזמן לתת אזהרת ספויילר. לכו לצפות, ותחזרו לקרוא את מה שיש לנו לומר.

שלוש שנים לאחר אירוע הדריסה בסוף העונה הקודמת, אנחנו חוזרים לדמויות המרכזיות: נועה (רותם סלע) היא כוכבת הוליוודית וגרושה טרייה שמקבלת טלפון היישר לסט הצילומים שלה מהגרוש שלה, עמוס (אלוש), אשר מודיע לה שהוא מתחתן ומבקש ממנה לבא לחתונה שלו עם אשתו לעתיד, אביגיל (יעל אלקנה).

הרכש החדש, יעל אלקנה (צילום: צילום מסך קשת 12)

לאחר היסוסים קלים נועה מגיעה לחתונה והאמת שמספיק מכאן להבין לאיזה כיון הולכת העלילה על מנת להבין את הלך הרוח של הסדרה.

ההגעה של סלע למשפחתו של עמוס, מזיזה את הלוחות הטקטוניים. לאחר שהיא מגיעה לארוחת טעימות טרום החתונה, היא מבינה שרגשית היא עדיין אוהבת את עמוס. לאחר שהשניים מקיימים שיחת נפש בחצר (הסצינה היפה בתוכנית), היא מבינה סופית שהאהבה עדיין קיימת ומכאן יתחיל מה שנראה המסע שלה להשגת החתן.

קאסט שחקנים מוצלח

"להיות איתה" מצליחה להתמודד עם המורכבות המתגלגלת שלה מעונה לעונה. אביב אלוש המתחזק, כבר הצהיר לפני זמן מה שיעדיף להימנע מסצנות אהבה ונראה שהעלילה נתפרה והותאמה למידותיו העכשוויות. לא מן הנמנע שהוא וסלע גרושים בסדרה מהסיבה הזו אשר נועדה שהשניים לא יגעו אחד בשנייה. לצד זאת, רותם סלע מצליחה למגנט את המסך ולהפגין תצוגת משחק מעולה וחפה ממניירות. גם ההברקה של עזר, יעל אלקנה, מעניקה תצוגת משחק נהדרת וצולחת את המסך בקלות.

משפחת דהרי בלהיות איתה (צילום: צילום מסך קשת 12)

הדנ"א של הסדרה מצליח למקד לתוך את המסך את כל מה שהישראליים אוהבים, הניואנסים שלה (אמא של עמוס, המזרחית האולטימטיבית), הסבוניות שאופפת את העלילה, והמתח שגואה ככל שהיא מתקדמת, הופכים אותה לתוצר שמסביר את סוד הקסם וההצלחה שלה. לשם שינוי, גם ארבעת הפרקים שלה שבמקור כנראה תוכננה בגלל לוחות הזמנים העמוסים של כוכביה ויוצריה, יוצאים באקלים מדויק למדי שכן עולם המיני סדרות מצליח בעולם ובארץ ופופולרי מתמיד.

עופר חיון וקורל סימנוביץ בלהיות איתה (צילום: צילום מסך קשת 12)

עזר ביקש להעניק לצופה מתנת פרידה מהסדרה שהפכה אותו ליוצר, התחושה שלי היא שעוד נשמע על הסדרה הזו בעתיד הרחוק והימור שלי – פיצ'ר קולנועי יגיע בשלב מסוים למסכים.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו