"היה מאוד מרגש" בני גנץ ביקר את איציק סעידיאן - סרוגים
מבזק

"היה מאוד מרגש" בני גנץ ביקר את איציק סעידיאן

שר הביטחון ביקר היום את איציק סעידיאן נכה צה"ל שהצית את עצמו ביום הזיכרון ורק לאחרונה חזר להכרה. "הוא נמצא במקום הכי טוב האפשרי לטיפול והוא מקבל את הטיפול הכי טוב שאפשר"

"היה מאוד מרגש" בני גנץ ביקר את איציק סעידיאן

לעדכונכם: שר הביטחון בני גנץ ביקר היום את פצוע צה"ל איציק סעידיאן המאושפז בבית חולים תל השומר ואת משפחתו ביחד עם זיו שילון וראש מחוז ירושלים באגף השיקום תמר גליל והמג"ד של איציק מצוק איתן אל"מ ארז אלקבץ.

עוד באותו נושא

אחרי 5 חודשים: איציק סעידיאן התעורר לראשונה


6

סעידיאן הלום קרב ממבצע צוק איתן, הצית את עצמו ביום הזיכרון האחרון, מתוך ייאוש על היחס שקיבל מאגף השיקום של משרד הביטחון. הוא שכב מחוסר הכרה במשך 5 חודשים, ורק לאחרונה התעורר והחל לתקשר עם בני משפחתו.

לביקור התלוו מטעם בית החולים פרופ' ישראל דודקביץ, מנהל האגף לרפואה שיקומית בבי"ח השיקומי המשולב בשיבא, ד"ר משה בונדי מנהל המחלקה לשיקום נוירולוגי שיבא וד"ר אבי אביטן רופא בכיר בשיקום אורתופדי. עוד הגיע לביקור הזמר דוד ד'אור שחיבר שיר ושר אותו לאיציק.

בסיום הביקור אמר שר הביטחון גנץ: "ביקרנו את איציק הבוקר בביקור מרגש. איציק ערני, מתקשר, מדבר, שומע את דוד ד'אור שר לו. זה, היה מאוד מרגש, ממש משמח לראות את ההתקדמות. הוא נמצא במקום הכי טוב האפשרי לטיפול והוא מקבל את הטיפול הכי טוב שאפשר".

גנץ עם אמו של איציק סעידיאן בבית החולים (אריאל חרמוני, משרד הביטחון)

גנץ מבקר את איציק סעידיאן בבית החולים (אריאל חרמוני, משרד הביטחון)

גנץ עם זיו שילון ומפקדו של איציק סעידיאן בבית החולים (אריאל חרמוני, משרד הביטחון)

עוד באותו נושא

גנץ הציג את רפורמה 'נפש אחת' לטיפול בנכי צה"ל

זיו שילון העומד בראש הוועדה לבחינת הטיפול בנכי צה"ל אמר: "אני כבר פעם שנייה פה עם השר, זה בטח מעצים את העוצמות, בטח השיר של דוד. זה חשוב להבין שהדרך של המשפחה ושל איציק עוד ארוכה והטיפול פה בשיבא הוא מסור, אני באמת מחבק. הזכות  הגדולה היא באמת שאנחנו מצליחים בזכות השר לשנות את החיים של כל פצועי צה"ל, זה תהליכים, זה לוקח זמן אבל אני יודע כמה השר מתעסק בזה באופן אישי וכמה זה חשוב לכם אבל בסוף זה יקרה ויושלם סוף התהליך".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
בנק הפועלים ניצל...
א .כהן הלום קרב | 14-10-2021 5:42
בנק הפועלים ניצל הלומי קרב בניקוי כספומטים במשך 12 שנים תביעה הוגשה לבית המשפט המחוזי בתל אביב , הבנק הגיש בקשה לסילוק התביעה אך חומר שהוגש לבית המשפט הוכיח שבנק הפועלים שילם חלק מהכסף אחרי 9 שנים השופט גונטובניק דחה את דרישת הבנק לסילוק התביעה בושה לבנק הפועלים פרטים נוספים בפייסבוק בנק הפועלים ניצל הלומי קרב בניקוי כספומטים במשך 12 שנים , פרטים בדף הפייסבוק בנק הפועלים ניצל הלומי קרב בניקוי כספומטים במשך 12 שנים