אלרעי פרייס נגד בנט: באו"ם צריך היה לומר תשבוחות - סרוגים

אלרעי פרייס נגד בנט: באו"ם צריך היה לומר תשבוחות

ד"ר שרון אלרעי פרייס אמרה בוועידת ג'רוזלם פוסט המתקיימת היום כי היא "מקווה שמה קורה בבתי הספר לא יוריד אותנו מהמסלול". בנוסף, העריכה כי נגיע לחסינות עדר

אלרעי פרייס נגד בנט: באו"ם צריך היה לומר תשבוחות
  (צילום: מארק ישראל סלם)

ראש שירותי בריאות הציבור במשרד הבריאות, ד"ר שרון אלרעי פרייס, שוחחה הבוקר (שני) עם מעיין הופמן במסגרת הוועידה העשירית של ג'רוזלם פוסט, והצהירה כי היא מעריכה שישראל תגיע בסופו של דבר לחסינות עדר.

בתוך כך, בראיון מיוחד שהעניקה ל-103FM בשולי הוועידה, התייחסה לנאומו של ראש הממשלה נפתלי בנט באו"ם, ועקצה: "אני חושבת שמעל במת האו"ם היה צריך להגיד תשבוחות". כשנשאלה איך ניתן לעורר את תעשיית התיירות, השיבה כי לדעתה יש לאפשר לכל מי שקיבלו את החיסון השני או השלישי במהלך ששת החודשים האחרונים להיכנס לישראל.

"הדבר הקל ביותר הוא לסגור את השמיים"

"זה בהחלט מסוכן", הודתה אלרעי פרייס, אך הסבירה: "הדבר הקל ביותר הוא לסגור את השמיים, אבל אנחנו רוצים להמשיך לחיות זה לצד זה עם קורונה, כולל פתיחת השמיים ונטילת סיכונים".

יישאר פתוח. נתב"ג (צילום: אבשלום ששוני\ פלאש90)

"אין שום סיכון בהחלפת חיסונים"

בהתייחס לכך שבישראל ניתן להתחסן רק בחיסון השלישי של פייזר, אמרה: "מודרנה גם משתמשת בטכנולוגיית MRNA. תהיה ירידה בנוגדנים, אנחנו פשוט לא יודעים כמה זמן אחרי. מודרנה מציגה את החיסון שלהם בפני ה-FDA לאישור ביום חמישי הקרוב. אין שום סיכון בהחלפת חיסונים.

(צילום: מרים אלסטר\ פלאש90)

יש מחקר שמראה שזה מועיל. אם אתה מקבל חיסון שאושר על ידי ה-FDA ואתה עושה זאת יותר משלושה חודשים מהזריקה הראשונה, זה לא מסוכן".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
2 תגובות - 2 דיונים מיין לפי
1
תרגיעי כבר את...
מזל שלנו שלא | 12-10-2021 15:04
תרגיעי כבר את לא ראשת הממשלה
2
שרון אוהבים אותך...
שרון ישכח גדול | 13-10-2021 23:32
שרון אוהבים אותך