צפו: תיעוד של בריחת המחבלים מכלא גלבוע - סרוגים

צפו: תיעוד של בריחת המחבלים מכלא גלבוע

יותר מחודש לאחר בריחת ששת המחבלים מכלא גלבוע, מתפרסם היום תיעוד מתוך מצלמות האבטחה של הכלא בהן נראים הנמלטים זוחלים מתוך המנהרה החוצה. צפו

author-image
צפו: תיעוד של בריחת המחבלים מכלא גלבוע
  (צילום: פלאש90)

יותר מחודש לאחר בריחת ששת המחבלים מכלא גלבוע, מפרסמת היום לראשונה כתבת כאן 11 כרמל דנגור את התיעוד הראשוני של בריחת האסירים.

מצלמת האבטחה הקבועה בחומת בית הכלא תיעדה את ששת האסירים יוצאים מפתח המנהרה, כשהם זוחלים החוצה, ורק כשעה לאחר מכן נראים סוהרים כשהם מחפשים באזור באמצעות פנסים.

עוד באותו נושא

כתב אישום נגד המחבלים שברחו מכלא גלבוע

בנוסף, הביאה דנגור תמלילים מתוך חקירתו של המחבל זכירה זביידי שהיה בין ששת הנמלטים: "הציפור, אתה שם אותה בכלוב באמצע הבית, נותן אוכל ומים, אבל אם תפתח את הדלת – היא תעוף. אם אתה כסוהר תפתח לי את הדלת – לא אשב במקום".

צפו: תיעוד של בריחת המחבלים מכלא מגידו מתוך כאן 11

 

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
3 תגובות - 3 דיונים מיין לפי
1
זה בית הבראה...
אברום | 12-10-2021 6:07
זה בית הבראה לא כלא
2
השם יתברך לוחץ...
ארץ הקודש | 12-10-2021 9:18
השם יתברך לוחץ אותנו לזעוק מקירות ליבנו כל נשימה אנא ריבונו של עולם תגלה לנו את משיח בן דוד זאת תכלית הבריאה זאת התרופה היחידה האמיתית לכל הגלות!! תקשיבו פעמיים לכל השיעורים ומסרים מפיו של איש האלוקים היחיד בארץ הקודש בבית של בורא עולם והעולם כולו שהשכינה מדברת מגרונו ורק דרכו יושרה ואמת. בלשון המעטה הרב ניר בן ארצי!!! תדבקו בבורא יתברך תקיימו את עשרת הדיברות במלואן
3
בלאטוש
בלאט | 08-11-2021 11:09
בלאט בלאט