רגב: ‏קשר השתיקה של שטרן מחייב פתיחה בחקירה - סרוגים

רגב: ‏קשר השתיקה של שטרן מחייב פתיחה בחקירה

מירי רגב מהליכוד, שחטפה משטרן הערה שוביניסטית בכנסת, ממשיכה לתקוף אותו ואת חבריו: "כמה דוחה ראש אכ"א לשעבר, שרת הכלכלה, אורנה ברביבאי שלא פוצה פה כנגד ההתנהלות המזעזעת שנחשפה על ידי שטרן עצמו."

author-image
רגב: ‏קשר השתיקה של שטרן מחייב פתיחה בחקירה
  (צילום: יונתן זינדל/ פלאש90)

ח"כ מירי רגב (הליכוד) ממשיכה לתקוף את השר לענייני מודיעין אלעזר שטרן, ובעיקר את חבריו למפלגות המרכז והשמאל שמאתרגים אותו על רקע דבריו אתמול לפיהם גרס תלונות אנונימיות של חיילות שהוטרדו בצבא.

עוד באותו נושא

לפיד מגבה את שטרן: "אם זה היה נכון היינו נפרדים"


38

"קשר השתיקה של שטרן, לפיד וחבריו מהשמאל, מחייב את התערבות היועמ"ש ופתיחה בחקירה.", כתבה רגב, לה יש חשבון ארוך עם שטרן שתקף אותה במליאת הכנסת תוך כדי הערות שוביניסטיות. "אני מצפה שהיועמ"ש יעשה צדק ויחזיר את כבודן של עשרות רבות של חיילות, נגדות וקצינות שקולן נגרס ע״י מי שאמור היה להגן עליהן."

רגב התייחסה גם לפרסום אתמול בצינור, לפיה שטרן איים על חיילת שביקשה להתלונן: "חיילת אמיצה אחת, כבר חשפה את האיומים שזכתה להם משטרן כשביקשה להתלונן. אני בטוחה שכמוה יש עוד רבות ואני קוראת לחשוף את התלונות שנגרסו, לחשוף את האמירות, לא לשתוק יותר. כל קצינה, נגדת, חיילת שהגישה תלונה, ולא קיבלה מענה. בואו, תחשפו את האיש היהיר המנוכר והשובניסט הזה שטרן."

רגב גם תקפה את ראש אכ"א לשעבר שרת הכלכלה אורנה ברביבאי, שממשיכה כמו יתר חבריה במפלגה לגבות את שטרן: "כמה דוחה ראש אכ"א לשעבר, שרת הכלכלה, אורנה ברביבאי שלא פוצה פה כנגד ההתנהלות המזעזעת שנחשפה על ידי שטרן עצמו. אני קוראת לכל מי שיש לו יושר אינטלקטואלי במערכת המשפט, בתקשורת או בכנסת להפסיק עם הצביעות, תתעוררו… זה בסוף יחזור אליכם."

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
7 תגובות - 5 דיונים מיין לפי
1
כנראה ישנם תלונות על הטרדה גם נגד הצר הזה
יהודי | 11-10-2021 12:14
שגם לקח חלק בהטרדות,לכן הוא גרס אותם במגרסה,רז צריך עכשו לגרוס גם אותו.
, זהו...
היד הרעה קלה על המקלדת | 11-10-2021 12:41
, זהו ? כבר פסקת ? לקח חלק בהטרדות ? כמה קל להפיץ שקרים וכזבים ללא שום ביסוס. אולי שטרן חטא בכך שגרס תלונות אנונימיות, ואולי חשב שתלונה אנונימית עלולה להיות שקרית ולפגוע קשות באנשים, כשהמתלונן לא נושא בשום אחריות. אבל בכל מקרה, לייחס לו הטרדות זה דבר מגעיל ואיסור מפורש בתורה.
2
רגב נגועה בזה שכחה...
גילו | 11-10-2021 13:43
רגב נגועה בזה שכחה את הטרדה שהביאה לתקשורת על זה זקנה מחול שטענה שגנץ בגיל ילד נטפל בה נשים אוהבים להתלונן ולהשמיץ.
3
מה שצריך לחקור...
זה מה שצריך לחקור ... | 13-10-2021 19:57
מה שצריך לחקור זה איך נסגר תיק החקירה של אבא שלך ... זה שמכר אלכוהול מזויף ... ועלאק לא ידע ...
למה יש...
טימוטי | 18-10-2021 11:20
למה יש בעיה בלמכור אלכוהול בארץ????
4
כל הכבוד ...
אלפסי שמעון | 14-10-2021 18:09
כל הכבוד
5
דבריו הנלוזים של...
טימוטי | 18-10-2021 11:19
דבריו הנלוזים של שטרן נגד מירי רגב, אני יודע איך הגעת לאן שהיגעת, הוא לא היה אומר על מיכל רוזין או מירב מיכאלי, נכון!!!!! אז את הסערה בכוס מים תשתו ותרגעו.