תגובות ראשונות משמאל: יום אחרי פריצת הסערה סביב שר המודיעין אלעזר שטרן, שחשף אמש כי הוא גרס תלונות אנונימיות שהגיעו אליו בצבא, רוב חברי הקואליציה עדיין שומרים על שתיקה בכל הנוגע לפרשה. הבוקר (שני) הגיעו תגובות ראשונות ממפלגות השמאל בממשלה, כאשר חברות העבודה ומרצ התייחסו לנושא – אך עדיין נמנעו מלהביע עליו גינוי.
https://www.srugim.co.il/606061-%d7%99%d7%90%d7%99%d7%a8-%d7%9c%d7%a4%d7%99%d7%93-%d7%91%d7%aa%d7%92%d7%95%d7%91%d7%94-%d7%a8%d7%90%d7%a9%d7%95%d7%a0%d7%94-%d7%a2%d7%9c-%d7%a1%d7%a2%d7%a8%d7%aa-%d7%90%d7%9c%d7%a2%d7%96%d7%a8-%d7%a9
שרת התחבורה מרב מיכאלי אמרה כי "אלעזר שטרן כנראה באמת חושב שתלונה אנונימית נועדה להכפיש או לטרפד, אבל מפספס את העובדה שעדיין, אשה שבוחרת להתלונן מסתכנת בהכפשה ובהשלכות שבחשיפה. לצערי, גם אדם כמוהו, שיודע מה החשיבות של שוויון לנשים, מפספס את האופן שבו אנחנו עדיין חשופות לפגיעה ולמתקפות בעקבות חשיפת הפגיעה בנו".

בתוך כך, ח"כ מיכל רוזין ממרצ תקפה את שטרן ואמרה בראיון ל-103FM כי "האמירה שלו אומללה וטיפשה. העדות על טיוח התלונה מאוד קשה". כשנשאלה האם שטרן יכול להמשיך לכהן כשר או לשמש כיו"ר הסוכנות היהודית, רוזין אמרה כי "השאלה הזאת חשובה לך, אני לא בטוחה עד כמה היא חשובה לציבור. אני מודה שעוד לא הקדשתי לכך מחשבה".





תגובות
לכי תמותי מירב
פני הצביעות ! והשקר ! מפרי ביטנה של נכדת קסטנר !
תלונה אנונימית היא מעשה מכוער. רבים וגם רבות מוציאים תלונה או מכתב באילום שם רק בשביל לסגור חשבון או לבוא חשבון ולך חפש את הרוח. אני לא יודע אם הייתי גורס אבל בטח לא מעביר אותו להמשך טיפול.