משרד הבריאות נגד בנט: "אין הצדקה לשינוי מדיניות" - סרוגים

משרד הבריאות נגד בנט: "אין הצדקה לשינוי מדיניות"

לאחר שראש הממשלה הנחה להקדים את תכנית הפטור מבידוד לתלמידים בערים ירוקות, במשרד הבריאות אמרו כי הם מתנגדים להחלטה: "אין הצדקה לשנות מדיניות בלי תוצאות הפיילוט"

author-image
משרד הבריאות נגד בנט: "אין הצדקה לשינוי מדיניות"
  (צילום: רוני עופר\פלאש 90)

במשרד הבריאות מתנגדים להחלטה של ראש הממשלה נפתלי בנט להקדים את תכנית הפטור מבידודים לתלמידים בערים ירוקות – כך דווח הלילה (בין רביעי לחמישי) בחדשות 12. לדבריהם, אין הצדקה לשנות את המדיניות בשלב הזה.

"כדי שתהיה הצדקה רפואית לשנות את מדיניות הבידודים, צריך להמתין לתוצאות הפיילוט במערכת החינוך" אמרו בכירים במשרד. "רק לאחר שיסתיים הפיילוט, נוכל ללמוד האם אפשר לוותר על הבידוד בבתי הספר, ומה יהיו ההשלכות לכך – ואז נוכל לגבש המלצה אפידמיולוגית אחראית ושקולה".

עוד באותו נושא

התו הירוק נדחה שוב: יבוטל במקומות פתוחים ובבריכות


3

כזכור, ראש הממשלה אמר אתמול לצוות המשותף של משרדי הממשלה במאבק נגד הקורונה כי יש לקדם את קיצור בידודי התלמידים בערים הירוקות, זאת במטרה להקל על ההורים. "על רקע צליחת הגל הרביעי – כאשר המספרים צונחים כל יום – אני מבקש למצוא פתרון להקדמת הפטור מבידודים לתלמידים בערים ירוקות כבר לשבוע הבא. לא לחכות עד 15 באוקטובר אלא להציג משהו חכם ויעיל עוד לפני" קרא בנט. "העיקרון הוא פשוט: בדיקות במקום בידודים".

בנט ציין כי הוא "רוצה לתת שקט נפשי להורים שיוכלו לצאת לעבודה ולשלוח את הילדים לבתי הספר, ולסיים את תקופת חוסר הוודאות. אנחנו צריכים מצד אחד להתאים את עצמנו למגמת התחלואה היורדת, ומצד שני לא לאפשר הדבקות המוניות. יש כאן איזון עדין".

אמש חברי ועדת השרים להתמודדות עם נגיף הקורונה אישרו מספר הקלות בהנחיות התו הירוק. לפי החלטת הקבינט, מיום שני הקרוב יוחל התו הסגול בחללים פתוחים במסעדות ובריכות שחייה מקורות – במקום התו הירוק שחל עד עתה. אטרקציות בחלל פתוח (טיולי ג׳יפים, קיאקים וכיו"ב) – יפעלו לפי מתווה התו הסגול החל מיום שישי הקרוב.

כמו כן, השרים הודיעו כי בשל מגבלות טכניות וקשיים בקרב אוכלוסיות מיוחדות, בשלב זה יחול גם התו הירוק הקיים. האכיפה לסריקת התו הירוק החדש בברקוד תחל ביום ראשון הבא, ה-17 באוקטובר. עוד נאמר כי ההחלטה בעניין חדרי כושר תתקבל בהמשך, עד אז לא חל שינוי.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
6 תגובות - 6 דיונים מיין לפי
1
מה אתם מצפים...
יוח | 07-10-2021 11:14
מה אתם מצפים מנוכל רמאי ושקרן הוא עוקף אנשי רפואה יש לו ספרון למגר קרונה המטורלל לא למד רפואה משחק החיים האזרחים כמו הסגנית איילת שקד מכילה מיתים זה חראבנט נוכל שאף אזרח לא הצביע לו להיות ראש ממשלה מלבד חבורה של אנטי ביבי המליכו את נפטלין חראבנט
2
בנט הבוגד ורוצח...
הרוצחים מהכנסת | 07-10-2021 11:24
בנט הבוגד ורוצח יהודים מעל 1300 מתים העיקר התחלואה ירדה בלי לעשות דבר צריכה לקום ועדת חקירה על התנהלות הרצחנית של הגועליציה
3
מגלומן מסוכן. ...
עליזה | 07-10-2021 13:06
מגלומן מסוכן. משחק בחיי האזרחים.
4
לא נורמלי ...
בנדיט | 07-10-2021 13:58
לא נורמלי
5
בזכות רואש חודש...
א | 07-10-2021 16:56
בזכות רואש חודש שכל מישרד הבריאות יקבלו עונש מוות אמן
6
נפתלי בנט ...
פופר | 07-10-2021 17:25
נפתלי בנט בימקום לתת לתומחה טרור 50 מילירד שקלים לאבי לרופים ולתומחה רפואה אתא נפתלי בנט רוצח חולים ואזרחים מגועל בדם בנט אוה אנחד של מגלה שרוצח יהודים