צפו: שקד ורוזבוזוב בארוחת ערב עם הקהילה היהודית בדובאי

צפו: שקד ורוזבוזוב בארוחת ערב עם הקהילה היהודית בדובאי

שרת הפנים ושר התיירות התארחו הערב אצל הקהילה היהודית בדובאי לקראת תערוכת אקספו העולמית בה לראשונה יוצג ביתן ישראל במדינה ערבית. צפו

שקד ורוזבוזוב בארוחת ערב עם הקהילה היהודית בדובאי
  רזבוזוב ושקד באמירויות

שר התיירות, יואל רזבוזוב (יש עתיד) המריא לדובאי לחנוך בשם ממשלת ישראל את הביתן הישראלי במסגרת תערוכת אקספו העולמית. עוד קודם המריאה לאמירויות שרת הפנים איילת שקד (ימינה). השניים התארחו הערב לסעודה עם הקהילה היהודית בממלכה.

התערוכה תיפתח ביום חמישי, בה לראשונה מדינת ישראל תציג ביתן לאומי באירוע בסדר גודל שכזה במדינה ערבית. בתערוכה יוצגו יכולתה של מדינת ישראל ליותר מ-15 מיליון בני אדם מהעולם כולו, בתחומים כמו: חקלאות, סייבר, ציוד ומכשור רפואי, טכנולוגיות מים ועוד.

בדבריה ציינה שקד את ביטול הויזות לאמירויות עליו פרסמנו היום בסרוגים.

עוד באותו נושא

משבוע הבא: הקלות בנסיעה מישראל לאיחוד האמירויות

"הגיע הזמן להחזיר את התיירות לישראל"

מלבד טקס החנוכה של הביתן הישראלי אותו כאמור יוביל שר התיירות, יואל רזבוזוב, יקיים השר שורת מפגשים עם שרי תיירות של אבו דאבי ודובאי, בעלי חברות תעופה, וסוכני תיירות גדולים מהאמירויות השונות. זאת בכדי לקדם ולהניע מחדש את התיירות לישראל ולפתוח את המדינה לשוק התיירותי שנפתח בזכות הסכמי אברהם.

שר התיירות רזבוזוב: "זה כבוד גדול עבורי לחנוך את הביתן הישראלי בתערוכת האקספו הבינ"ל, לראשונה אי פעם במדינה ערבית. מלבד זאת במסגרת הביקור אקיים פגישות עם שרי תיירות של אמירויות שונות ולהכין את הקרקע לשיתופי פעולה ובעיקר תיירותיים שיעשירו את קופת המדינה. זאת כי הסכמי אברהם מזמנים לישראל הזדמנויות מדיניות רבות שאסור לנו לפספס."

"מבחינתי הגיע הזמן להחזיר את התיירות לישראל ושמהר ככל האפשר יגיעו תיירים מחוסנים לישראל. לכן בכוונתי להניע מחדש את מאמצי השיווק שלנו בעולם כדי לחזור ולהציע את מדינת ישראל כיעד תיירותי מוביל".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
3 תגובות - 3 דיונים מיין לפי
1
נהנים על חשבון...
חיים | 06-10-2021 6:06
נהנים על חשבון נתניהו שפתח הכל
2
אתם לא יהודים...
בני | 06-10-2021 10:28
אתם לא יהודים לא את ול המרזב,סתם אשפה עמלקית חולנית שהישתלטה על המדינה בקרוב נפנה את הטינופת הזאת לכל הרוחות חולירע ארור וארורה,
3
אילת שקד נהנת...
אבי | 07-10-2021 7:01
אילת שקד נהנת על חשבון כספי הציבור לנסוע לדובאי והאזרחים משלמים תיתביישי ראוותנית לנצל כמה שיותר ולנכים עושים את המוות ולא נותנים להם את כל מה שהובטח וכסף לטיסה לאיילת יש בושה לכם ממשלת ניצול