אתר הבית של המגזר הדתי
דואר אדום
זמני היום

הכירו: סוכנות הביטוח ששמה את הלקוח במרכז

בסוכנות הביטוח אורנג', הדגש הוא על השירות, והלקוח הוא בראש מעיינם. המנכ"ל משה כהן: "הסוכנות תאפיין ללקוח את כל מה שמתאים לו, אצלנו הלקוח יהיה בקשר קבוע עם הסוכן"

הכירו: סוכנות הביטוח ששמה את הלקוח במרכז
  (צילום: שאטרסטוק)

כשרובנו שומעים את המילה ביטוח נאטמות לנו האוזניים ואנחנו מאבדים קשב בשיחה, אבל עולם הביטוח הוא דבר קריטי, דווקא כאשר אנחנו צריכים להשתמש בו.

נכון, ברוך השם, רוב הזמן אנחנו לא זקוקים, אבל במצב שבו אנחנו צריכים לפנות לביטוח, אנחנו כל כך מקווים שיהיה מי שישמע אותנו, יעזור לנו בעניין ויוכל לחלץ אותנו מהבור שבו אנו נמצאים.

(צילום: שאטרסטוק)

בבחירה בין זול לאיכות, בנושא הביטוח מומלץ ללכת למישהו מקצועי שגם שומע אותנו. וזאת בדיוק סוכנות הביטוח Orange B, שמבטיחה יחס אישי לכל לקוח.

הסוכנות, שנוסדה בשנת 2013, היא חברה עצמאית המתעסקת בכל נושאי הביטוח, מדובר בסוכנות צעירה ודינאמית, בעלת צוות מנוסה ומקצועי. בראיון לאתר סרוגים, חושפים בחברה את מגוון האפשרויות שהיא מציגה ללקוחות, כשהם מבהירים שאצלם: "הלקוח הוא במרכז, לא משנה מה".

רוצים לשמוע עוד פרטים? לחצו כאן >>

לחברה יש פתרונות למגוון מצבים מורכבים, כגון: פוליסת בריאות למבוטחים במצב בריאות מורכב. פוליסות רכוש בהיקפים גדולים ומורכבים עם מינימום דרישות מיגון. פוליסות חבויות ליצרנים ויבואנים ולכל מי שמעסיק עובדים. בגדול, משתדלים לתת מענה לכל לקוח – גם אם קיבל סירוב מחברות וסוכנויות מתחרות

בחברה משתדלים לתת מענה לכל פנייה, מכל לקוח. נציגי החברה אפילו ייצאו לפגוש אתכם פנים מול פנים במקרה הצורך. המוטו הוא "כל מה שתצטרכו, הסוכנות תהיה שם בשבילכם". בסוכנות אורנג' יבדקו עם כל החברות מה הכי משתלם לכם ספציפית, כאשר חייבים תמיד לזכור: לא כל מה שהכי זול מהווה דווקא את הבחירה הנכונה.

עוד באותו נושא

בדקתם את הניירות? כך תחסכו מאות שקלים בביטוח

"המחיר הוא משמעותי, אך הדגש הוא להתאים את המוצר ללקוחות", אומר משה כהן, מנכ"ל משותף לסוכנות, לאתר סרוגים. "למשל אם צריך לשנות את המסלולים בפנסיה, או גם בנושא דברים קיימים, עדיף להיות בקשר קבוע עם הסוכן ולעדכן כי יש לכך השלכות לטווח ארוך של מאות אלפי שקלים".

משה כהן

כהן מסביר כי: "ענף הבריאות והחיים הוא ענף מאוד דינמי, יוצאים ונכנסים מלא סעיפים בפוליסות. יש כאלה שהן חלקיות ויש כאלה שהן מיותרות ויקרות. השוק משתנה כל הזמן, פוליסות משתנות בכל התחומים. במקביל לאחרונה יש ירידת מחירים, כאשר האוצר שוחק את חברות הביטוח כלפי מטה. צריך לדעת, שגם אם נשארים באותה פוליסה, אפשר לבדוק בנוגע להנחה".

הסוכנות יושבת בירושלים, אך נותנת שירות לכל חלקי הארץ. זמן התגובה שלה הוא מהיר ביותר, כשהם מתחייבים: לא יותר מ-48 שעות. כמו כן, יש לסוכנות ערוצים דיגיטליים וניתן לפנות אליהם גם בפייסבוק ובווסטאפ.

רוצים לשמוע עוד פרטים? לחצו כאן >>

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
כן ...
רינו לויאן | 18-10-2021 1:53
כן