השביתה נמשכת: עובדי המעונות יפגינו מול האוצר - סרוגים

השביתה נמשכת: עובדי המעונות יפגינו מול האוצר

שביתת המעונות תימשך גם היום, לאחר שפגישה נוספת בין המטפלות לנציגי משרדי האוצר והכלכלה הסתיימה ללא תוצאות. עובדי המעונות יפגינו ב"מעון ליברמן" מול משרד האוצר בירושלים

השביתה נמשכת: עובדי המעונות יפגינו מול האוצר
  הפגנת המטפלות בתל אביב (צילום: מרים אלסטר\פלאש 90

שביתת מעונות היום נכנסת ליומה השלישי: בהנהלת המחאה הודיעו הבוקר (שלישי) כי פגישה נוספת בין המטפלות לנציגי משרדי האוצר והכלכלה הסתיימה ללא תוצאות – וכתוצאה המעונות המפוקחים יישארו סגורים גם היום.

בשעה 12:00 יוקם "מעון ליברמן" מול משרד האוצר בירושלים, במסגרתו המטפלות יפגינו על תנאי השכר הירודים שלהם וייתנו הצהרה לתקשורת. "אנחנו מבקשות מראש הממשלה נפתלי בנט ושר האוצר אביגדור ליברמן להיפגש באופן בהול ולשמוע באופן ישיר את עומק המשבר בענף" קראו העובדות. "אל תהיו חתומים על קריסת גיל הרך בישראל. לצערנו השביתה תימשך גם היום".

עוד באותו נושא

נשארים בבית: השביתה במעונות תימשך גם מחר

כאמור, מאז יום ראשון מעונות היום המפוקחים נותרו סגורים, והובילו לכך שעשרות אלפי פעוטות נשארו בבית ללא מסגרות. בארגוני המעונות הבהירו כי השביתה היא ללא הגבלת זמן,  זאת על רקע העיצומים שהחלו בשבוע שעבר עם חזרת הילדים למסגרות בתום החגים.

לצד ארגוני מעונות היום; ויצו, נעמ"ת, נשי חירות ואמונה, הצטרפו לשביתה גם מעונות בפיקוח במגזר הערבי של עמותת ינבוע ורשת החינוך נאות מרגלית. החברה למתנ"סים וארגונים במגזר החרדי הודיעו על תמיכה מלאה במטפלות מארגונים אחרים, אך המעונות שאותם הם מפעילים נשארו פתוחים.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו