מירי רגב באולפן סרוגים: "בנט נבהל מכל אמירה של עבאס"

מירי רגב באולפן סרוגים: "בנט נבהל מכל אמירה של עבאס"

רגע לפני תחילת כנס החורף של הכנסת, ח"כ מירי רגב תוקפת באולפן סרוגים: "התקציב יעבור אבל אנחנו נמשיך להילחם, כי הקואליציה על כרעי תרנגולת. כל פעם שעבאס אומר משהו בנט נבהל, כי הוא צריך לשרוד"

רגב באולפן סרוגים: "בנט נבהל מכל אמירה של עבאס"
  (צילום: סרוגים)

פותחים את מושב הכנסת השני של הכנסת ה-24, עם אולפן סרוגים שנדד למשכן הכנסת. רגע לפני תחילת כנס החורף, ח"כ מירי רגב (הליכוד) התייחסה בראיון להליך המדיני ופגישות שרי הממשלה עם אבו מאזן, וכן תקפה את התנהלות הקואליציה לקראת העברת התקציב.

"אנחנו בפתח של אחד המושבים הארוכים ביותר בכנסת, מושב החורף שיעסוק בעיקר בתקציב האנטי חברתי שמביאה הקואליציה. היא בעצם מחזרקת את החזקים ופוגעת באותם ההבטחות שהם אמרו. עובדה שליברמן עזב היום את ועדת הכספים כי לא ידע מה לענות להבטחת הבחירות שלא יפגע בשכר החיילים" אמרה. "אם היו נותנים אחוז אחד מהכסף של עבאס לחיילים, זה היה נראה אחרת".

עוד באותו נושא

נתניהו: "לכישלון העצום הזה אתם קוראים הצלחה"


21

על היעדר התקציב מאז 2019: "היה תקציב לפני שנה וחצי, ומאז היה תקציב המשכי. התקציב יעבור אבל אנחנו נמשיך להילחם, כי הקואליציה על כרעי תרנגולת. כל פעם שעבאס אומר משהו בנט נבהל, כי הוא צריך לשרוד. לבנט אין מה לאבד, כי אין לו בייס פוליטי. יש לו שלושה מוקדי כח: התקשורת, רמאללה, והאו"ם. לכן הוא עושה מהלכים מסוכנים שפוגעים בישראל, ומוכן למכור הכל כדי להיצמד לכיסא".

על הפגישות המדיניות עם אבו מאזן: "נראה לאן זה ילך. תראו שבנט הגיע לאו"ם ומדבר כמו חניך תנועות נוער ומביך את מערכת הבריאות הטובה שלנו – אבל לא אומר מילה על הפלסטינים. איך הנושא הפלסטיני לא מעניין את הישראלים? הרי הוא הלך לכל הדרך לפני הבחירות עם רסיסי קסאמים – איפה זה עכשיו? הוא היה צריך לבקר את הפלסטינים ולתת עמדה ברורה שהוא מתנגד לפתרון שתי המדינות".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
7 תגובות - 5 דיונים מיין לפי
1
לצערנו זאת האמת...
מני | 04-10-2021 18:05
לצערנו זאת האמת חבל על המדינה.
2
בנט הנוכל וגנב הדעת הגדול מאז הבריאה.
יש אלוהים. | 04-10-2021 18:15
נוכל עלוב שיש לו שישה מנדטים ומתוכם גנב חמישה בשקרים גם אותי הוא רימה הנוכל רמאי קטן אבל יש אלוהים והוא מעניש.
3
היא מייצגת היטב...
אלי | 04-10-2021 18:28
היא מייצגת היטב את מצביעי הליכוד
, תקציב...
מאחזת עיני הציבור | 04-10-2021 18:38
, תקציב אחרון אושר לפני שלוש וחצי שנים - במרץ 2018 ! לא לפני שנה וחצי. אי אפשר לנהל מדינה ללא תקציב, בשיטה של מאפיה שמשלמת לפי הגחמות שלה, למי שרוצה ומתי שרוצה, וללא תוכניות ארוכות טווח.
4
הרבה זמן...
עוד פרת בשן ... | 04-10-2021 18:49
הרבה זמן לא שמענו את הסתומה הזו ... ולא התגעגענו ... ודרך אגב מה שלום אבא , ואלכוהול המזוייף ?
, איך...
מה שהיה ומה שיש | 04-10-2021 20:40
, איך הפך הליכוד מתנועה של הדר, ערכים וכבוד לתנועת שקרנים מושחתת. והמצביעים הנאמנים שלו פשוט מדחיקים : זה כבר לא הליכוד של מנחם בגין ויצחק שמיר, אנשי האמת והכבוד. זה ליכוד של זייפנים, מושחתים, עבריינים, מיליארדרים.
5
אפסית ביביסטית. הגיע...
לאומן ציוני | 05-10-2021 14:07
אפסית ביביסטית. הגיע הזמן שתעלמי מנוף הציבור