בנט מבהיר: "מעורבות השב"כ תהיה מוגבלת" - סרוגים

בנט מבהיר: "מעורבות השב"כ תהיה מוגבלת"

לאחר הסערה שנוצרה מכך שצוות השרים להתמודדות עם האלימות במגזר הערבי אמר כי הצה"ל והשב"כ יקחו חלק במיגור האלימות. ראש הממשלה מבהיר: "מעורבות השב"כ תהיה מוגבלת"

author-image
בנט מבהיר: "מעורבות השב"כ תהיה מוגבלת"
  (צילום: עמוס בן גרשום / לע"מ)

הסערה סביב החלטת צוות השרים לטיפול באלימות בחברה הערבית בשיתוף צה"ל ושב"כ, ראש הממשלה נפתלי בנט מבהיר היום (שני) כי זה יהיה במתכונת מצומצמתץ

בטקס מצטייני שירות הביטחון הכללי, אמר בנט: "חשוב לומר שמעורבות השב"כ תהיה מוגבלת לתחומים שלא יוצרים מתח עם ייעודו בחוק, ומביאים לידי ביטוי את יתרונו היחסי".

בנט פתח ואמר:  "אני רוצה להודות לשב"כ, ששוב נרתם למשימה לאומית – המאבק באלימות המשתוללת בחברה הערבית.

עוד באותו נושא

בנט: "התפתחה פה מדינה בתוך מדינה"


25

לדבריו: "אחת הגדוּלוֹת של שירות הביטחון הכללי היא שתמיד אתם מתייצבים ואומרים: "הנני". אין משהו שמעל או מתחת לכבודכם. תמיד אתם נרתמים למשימה. אם זה בקורונה, אם זה עכשיו במשימה לאומית חדשה – אתם נרתמים ומתייצבים".

השר לביטחון פנים עמר בר-לב אמר היום כי "בדיון בצוות השרים למאבק בפשיעה ברחוב הערבי אמש לא דובר בשום צורה שהיא על הצורך במעורבות צה"ל במאבק ואין לצה״ל שום תפקיד בתכנית שמוביל המשרד לבט״פ בראשותי. בכל 3 שעות הדיון המילה צה"ל הוזכרה רק בהקשר של גנבות אמל"ח מבסיסיו ומניעתן".

אתמול אמר ראש הממשלה בפתח ישיבת הממשלה: "מצב האלימות בחברה הערבית הגיע לקו האדום. הבעיה הודחקה והוזנחה במשך שנים עד שהגיעה למימדים מפלצתיים, כפי שראינו בשנה האחרונה."

"הממשלה שלנו לוקחת את הנושא ברצינות גדולה. בתיאום עם השר לביטחון הפנים, עמר בר-לב, ועם השרים האחרים, הקמנו צוות עבודה בין-משרדי בראשות ניצב בדימוס, סגן השר לביטחון פנים יואב סגלוביץ, כדי להתמודד עם הפשיעה והאלימות בחברה הערבית. יואב ישמש כפרויקטור הממשלתי למיגור הפשיעה והאלימות בחברה הערבית. אנחנו כממשלה מעניקים ליואב ולצוות את הכלים ואת הגיבוי כדי להצליח במשימה.

"חשוב לומר, גם לאור תקיפת השוטרים בכפר קאסם בסוף השבוע, אני מצפה שהציבור הערבי – נבחרי הציבור, אנשי הציבור הערבי, אנשי תקשורת מהחברה הערבית ואחרים – יעמדו מאחורי השוטרים וכוחות הביטחון. וכן, הציבור הערבי כולו צריך לעמוד מאחורי המדינה."

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
בושה
א | 04-10-2021 12:32
רחמנות. שוב פעם הוא מפחד ממנסור עבאס.