
אחרי שנים בהן נטען כי הציבור המזרחי סובל מאפליה על רקע עדתי, עיתונאי 'וואלה' ברק רביד, טוען כי עוד כילד ובשנים האחרונות ביתר שאת, הוא חווה גזענות בגלל היותו אשכנזי.
עוד באותו נושא
"גדלתי בחברה 'משתכנזת' שדרשה שאמחק את הזהות המזרחית"גיא עזרא

רביד, בעבר עיתונאי 'הארץ' וחדשות 13, וכיום עיתונאי באתר 'וואלה', שיתף מאמר של איתן לשם שעוסק ביחסי אשכנזים מזרחיים תחת הכותרת "האשכנזי, עכשיו בגרסת הקללה".
בצירוף למאמר שפורסם באתר 'הארץ', כתב רביד: "המאמר הזה של איתן לשם, מספר על מה שחוויתי בצורה די טראומתית כילד ושבשנים האחרונות אני סובל ממנו בצורה חריפה עוד יותר".
עוד באותו נושא
ברק רביד לעג לרב דרוקמן וחטף מסמוטריץ'גיא עזרא

לדברי רביד: "הגזענות כלפי "אשכנזים" משתוללת בישראל של 2021. לרוב היא עוברת בשקט. בעיקר כי אנחנו מתעלמים ולא יוצאים נגדה בקול רם. הגיע הזמן להפסיק לשתוק".
לא הבנתי... חסר פירוט, הנמקה , והסבר.....