
התאונה הקטלנית בצפון.
אור נגר וידידיה פורמן, חניכי בני עקיבא שנפצעו בתאונה הקשה בצפון, משחזרים את רגעי האימה: "ירדנו בירידה ופתאום הנהג עשה פנייה ממש חדה. הוא התהפך כמעט שלוש פעמים, עפנו באוויר. זה היה הזוי". צפו

WhatsApp Video 2021-09-29 at 18.12.18| צילום: פינוי פצועים מזירת תאונה. ארכיון (צילום: דוברות מד"א)
כנראה שהנהג ערבי