הרב יובל שרלו סופד: מגדולי אנשי המדע וההלכה - סרוגים

הרב יובל שרלו סופד: מגדולי אנשי המדע וההלכה

הרב יובל שרלו, סופד לרב משה טנדלר שהלך לעולמו בגיל 95. הרב טנדלר היה ראש ישיבת רבינו יצחק אלחנן וחתנו של הרב משה פיינשטיין: "מהמומחים הייחודיים בבשורת תורת ישראל לאתיקה הרפואית"

הרב יובל שרלו סופד: מגדולי אנשי המדע וההלכה
  (צילום: אריה כץ)

הרב יובל שרלו סופד לרב פרופסור משה טנדלר שהלך אתמול (שלישי) לעולמו בגיל 95. הרב טנדלר היה מראשי ישיבת רבינו יצחק אלחנן, פרופסור לביולוגיה ומומחה באתיקה רפואית, חתנו של הרב משה פיינשטיין.

עוד באותו נושא

הרב שרלו: מדובר בהסכם מבורך מאוד


21

בקבוצת 'זיקים' בה מפרסם הרב שרלו מאמר קצר בענייני השעה, הוא ספד לרב טנדלר וכתב: "הרב משה דוד טנדלר זכר צדיק לברכה, נפטר אתמול. מגדולי אנשי המדע וההלכה. ומהמומחים הייחודיים בבשורת תורת ישראל לאתיקה הרפואית".

הרב שרלו הוסיף כי "ישנם עקרונות אוניברסליים בתחומי האתיקה הרפואית, וישנם היבטים תרבותיים פרטיקולריים ייחודיים הנובעים מתפיסות היסוד של המוסר".

"הציווי הכללי והיסודי 'ועשית הישר והטוב בעיני ה" מתפרט בדרכים שונות. לחלקן יש בסיס מוצק בהלכה; חלקן מחייב בירורים מחודשים בסוגיות רבות. ככל שתרבה בשורת תורת ישראל בתחום האתיקה לעולם – כן ירבה תיקונו, וקידוש השם הבא בעקבותיו, והרב טנדלר זצ״ל היה אחד ממורי הדרך וממכווניה", אמר הרב שרלו.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
שרלו שרלטנו ממתי רב מכתיר גדולת אנשי מדע
עאלה סובוח | 06-10-2021 15:29
או בצורה אחרת: מה מבין חמור במרק בשר עם שעועית ירוקה וחריפה. מוטב לשרלו שיצטנע בעולמו הצר והמוגבל של ההוזים ולא ינסה לגלוש לעולמות שבהם באמת השכל קובע.