לאחר הנאום באו"ם: בנט נפגש עם המזכ"ל והשגרירה - סרוגים

לאחר הנאום באו"ם: בנט נפגש עם המזכ"ל והשגרירה

לאחר נאומו אמר בפני העצרת הכללית, ראש הממשלה בנט נפגש עם מזכ"ל האו"ם, אנטוניו גוטרש ונועד עם שגרירת ארה"ב לאו"ם, לינדה תומאס-גרינפילד

author-image
לאחר הנאום באו"ם: בנט נפגש עם המזכ"ל והשגרירה
  בנט וגוטרש (צילום: אבי אוחיון\ לע"מ)

ראש הממשלה, נפתלי בנט, נפגש אמש עם מזכ"ל האו"ם, אנטוניו גוטרש, באו"ם בניו יורק. בפגישה השתתפו שגריר ישראל לאו"ם – גלעד ארדן, ראש המל"ל – ד"ר איל חולתא, מזכיר הממשלה – שלום שלמה, המזכיר הצבאי – אלוף אבי גיל, והיועצת המדינית – שמרית מאיר.

בנוסף, בנט נועד עם שגרירת ארה"ב לאו"ם, לינדה תומאס-גרינפילד. "הרוח החדשה בין אמריקה לישראל יכולה להניב פירות ולעשות דברים טובים ביחד", אמר. בפגישה השתתף גם שגריר ישראל באו"ם, גלעד ארדן.

בנט לשגרירה: המוסדות האלה מוטים, ולעתים בלתי הוגנים

"גברתי השגרירה, אני רוצה להודות לך על הידידות הגדולה, אני גם יודע שאת בקשרי ידידות טובים עם השגריר ארדן", פתח בנט את דבריו.

(צילום: אבי אוחיון\לע"מ)

"הארגון מחדש של ארה"ב עם המוסדות הבינלאומיים הוא הזדמנות טובה להביא לאיזון של אותם מוסדות כלפי ישראל. הרבה פעמים אנו חשים שהמוסדות האלה מוטים, ולעתים בלתי הוגנים. אני חושב שהרוח החדשה בין אמריקה לישראל יכולה להניב פירות ולעשות דברים טובים ביחד. אני מעריך את הידידות שלכם".

סוגיית הנעדרים והשבויים בעזה

ראש הממשלה התייחס בפגישה לסוגיית החיילים הנעדרים אורון שאול והדר גולדין, והאזרחים אברה מנגיסטו והישאם א-סייד, וביקש מהשגרירה להמשיך להעלות את הנושא בפורומים שונים, כפי שהיא עושה מאז נפגשה עם לאה גולדין.

כמו כן, הודה רה"מ בנט לשגרירה על פעילותה למען מדינת ישראל באו"ם, ועל תמיכתה הבלתי ניתנת לערעור של ארה"ב בישראל, והזמין אותה לביקור בישראל.

(צילום: אבי אוחיון\לע"מ)

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
2 תגובות - 2 דיונים מיין לפי
1
בנט זה תפקיד...
אבי רביבו | 29-09-2021 3:19
בנט זה תפקיד הגדול עליך תעשה טובה לעם אם אוהב אותו תתפטר
2
בנט, ברור שטסטה...
אדי | 30-09-2021 15:01
בנט, ברור שטסטה לתמונות. זה אירגון הכי אנטישמי, אין מה להיתגאות בתמונות האלה.