הודיה מונסנגו נחתה בישראל: "לא אטוס לעולם" - סרוגים

הודיה מונסנגו נחתה בישראל: "לא אטוס לעולם"

הודיה מונסנגו, צעירה בעלת צרכים מיוחדים שנכלאה בפרו לפני שנתיים בחשד להברחת סמים, נחתה בישראל והגיעה לביתה בדימונה: "מה שהיה בכלא נשאר בכלא"

הודיה מונסנגו נחתה בישראל: "לא אטוס לעולם"
  (צילום: ללא קרדיט)

הודיה מונסנגו, צעירה בעלת צרכים מיוחדים שנכלאה בפרו לפני שנתיים בחשד להברחת סמים, נחתה הלילה (בין חמישי לשישי) בישראל והגיעה לביתה בדימונה. בחודש האחרון שהתה מונסנגו במעצר בית בפרו וביום שלישי קיבלה את אישורי השחרור מהמעצר.

עוד באותו נושא

אחרי 9 חודשים: הודיה מונסנגו השתחררה מהכלא בפרו


6

עם נחיתתה אמרה הודיה: "תודה רבה לכולם, לכל עם ישראל, תודה רבה לבורא עולם, שעשה ניסים ונפלאות, שאני נמצאת בארץ. תודה למשפחה המדהימה שלי, שלא נחה לרגע. ותודה לאבא, שבא ארבעה חודשים, ונלחם ועזר. בזכות כולכם אני כאן".

הודיה הוסיפה ואמרה כי "לא אטוס יותר לעולם. רק משפחה. אני צריכה להשתקם ולא מאמינה עדיין שאני בישראל. יש לי את המשפחה המדהימה שלי שתעזור לי".

הודיה צוטטה באתר ynet: "הדבר הראשון שאני רוצה זה ללכת לכותל להודות לבורא עולם. לא חשבתי שהרגע הזה יגיע. אני לא מעכלת שהגעתי הביתה. אני מודה למשפחה המדהימה שלי שעשתה איתי דרך. הכי חשוב שהגעתי הביתה וזהו".

הודיה הדגישה כי היא חפה מפשע: "מה שהיה בכלא היה בכלא. אני מעדיפה להשאיר לעצמי. לא לדבר על זה. המשפחה הצליחה להחזיר אותי".

עוד באותו נושא

צפו בתיעוד: רגעי המעצר של הודיה מונסונגו בפרו

כזכור, באוגוסט 2019 נעצרה מונסנגו בשדה התעופה בעיר 'לימה' עם כמות רבה של קוקאין. היא הוחזקה כמעט שנה בכלא בפרו עד ששוחררה בחודש האחרון למעצר בית. משפחתה של מונסנגו טענה שהיא נוצלה על ידי אישה שעבדה עבורה כבייביסיטר.

על פי כתב האישום שהוגש כנגד יונתן מלול בגין הברחת סמים, בית המשפט התיר לפרסם כי הוא ניצל את מונסנגו. בכתב האישום מתואר כי מלול פנה לאחות של גרושתו סמדר זוהר, והציע לה לנסוע לפרו יחד עם חברה והאחיין שלה, במסווה של טיול בר מצווה לפרו. מלול מימן את הנסיעה לזוהר ולחברתה הודיה מונסנגו. בהנחייתו הן אספו במדריד ארבע מזוודות שבהן הוסתר סם מסוג קוקאין במשקל 20 קילו, וכשהגיעו לפרו נעצרו.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
נוצלה או לא,...
ירון אשטנקר | 24-09-2021 11:01
נוצלה או לא, חפה מפשע היא כמו רומן זדורוב. שניהם כשנתפסו מגלגלים עיניים לשמיים עוטים פני תם וךא יוגעים צה רוצים מהם. מלול בכלל הזוי. מבריח סמים ממדריד לפרו? חחחחח פרו זה המקום הכי קרוב לקרטלי הסמים, אז במקום פרו למדריד הוא עובד הפוך?