"שנתיים אני מחכה לכתוב את זה" הודיה מונסנגו חוזרת - סרוגים

"שנתיים אני מחכה לכתוב את זה" הודיה מונסנגו חוזרת

לקראת שחרורה של הודיה מונסנגו שאמורה לנחות בישראל ביום שישי הקרוב, נכתב בדף הפייסבוק שמרכז את המאבק: ""אני רוצה לבקש ממכם בקשה אחת קטנה. שתראו את הודיה ברחוב פשוט תחבקו אותה! תתנו לה את האהבה שמגיע לה!"

author-image
"שנתיים אני מחכה לכתוב את זה" הודיה מונסנגו חוזרת
  צילום: באדיבות המשפחה

ביום שישי הקרוב צפויה לנחות בישראל הודיה מונסנגו צעירה בעלת צרכים מיוחדים שנכלאה בפרו לפני שנתיים בחשד להברחת סמים. בחודש האחרון שהתה מונסנגו במעצר בית בפרו וביום שלישי קיבלה את אישורי השחרור מהמעצר.

בדף הפייסבוק "מצילים את הודיה מהכלא בפרו" שריכז את המאבק סביב שחרורה נכתב הבוקר (חמישי): "שנתיים שלמות שאני מחכה לכתוב את הפוסט הזה. שנתיים של רדיפה אחרי הצדק. לא וויתרנו, תמיד ידענו שהודיה היקרה שלנו חפה מפשע. עד שהודיה לא עלתה למטוס לא האמנתי שהרגע הזה יגיע. כמה פעמים קבלנו בשורות ונאלצנו לחכות עוד".

"הודיה שלי את השנתיים שלקחו ממך אי אפשר להחזיר אבל אני מבטיח לך את תחזרי לבית ואנחנו נשמור עליך כמו ששומרים על תינוק שלא יקרה לו כלום", נכתב שם.

"אחרי מאבק של שנתיים סוף סוף אפשר לנשום לרווחה ולהגיד תודה רבה לאבא שבשמיים שעשה איתנו ניסים ונפלאות. אין ספרות תודות מגיעות לכל אחד ואחת מכם אנשים מקסימים שהיו איתנו בכל התהליך".

ולבסוף נאמר: "אני רוצה לבקש ממכם בקשה אחת קטנה. שתראו את הודיה ברחוב פשוט תחבקו אותה! תתנו לה את האהבה שמגיע לה!"

באוגוסט 2019 נעצרה מונסנגו בשדה התעופה בבירה לימה עם כמות רבה של קוקאין. היא הוחזקה כמעט שנה בכלא בפרו עד ששוחררה בחודש האחרון למעצר בית. משפחתה של מונסגו טענו שהיא נוצלה על ידי אישה שעבדה עבורה כבייביסיטר.

על פי כתב האישום שהוגש כנגד יונתן מלול בגין הברחת סמים, בית המשפט התיר לרפסם כי הוא ניצל את מונסנגו. בכתב האישום מתואר כי מלול פנה לאחות של גרושתו סמדר זוהר, והציע לה לנסוע לפרו יחד עם חברה והאחיין שלה, במסווה של טיול בר מצווה לפרו. מלול מימן את הנסיעה לזוהר ולחברתה הודיה מונסנגו. בהנחייתו הן אספו במדריד ארבע מזוודות שבהן הוסתר סם מסוג קוקאין במשקל 20 קילו, וכשהגיעו לפרו נעצרו.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
2 תגובות - 2 דיונים מיין לפי
1
טוב מאוד שפרסמו...
דוד | 23-09-2021 15:02
טוב מאוד שפרסמו את של הרשע הזה
2
. ....
פופטיץ | 29-09-2021 17:15
. . . ולא לשכוח להזכיר את אבינו שבשמיים חחחח מישהו מוכן סופסוף להצביע ולהראות לכולנו איפה יושב אותו אבאל'ה שבשמיים? כבר 3500 שנה שמחפשים אותו ו . . . עד עכשיו: יוק