הוארך מעצרו של החשוד בדריסת השוטרים בנהריה - סרוגים

הוארך מעצרו של החשוד בדריסת השוטרים בנהריה

מעצרו של נאסים סח', החשוד בדריסתם של שני שוטרים אמש בנהריה, הוארך היום ב-8 ימים. במשטרה אמרו כי החקירה "מורכבת וקשה", וטענו כי "זה אחד האירועים הקשים ביותר שידעה משטרת ישראל"

הוארך מעצרו של החשוד בדריסת השוטרים בנהריה
  המפכל מבקר את השוטר הפצוע בבית חולים נהריה (צילום: דוברות המשטרה)

בית משפט השלום בחיפה האריך היום (רביעי) ב-8 ימים את מעצרו של נאסים סח', תושב עראבה בן 44, החשוד בדריסתם של שני שוטרים אמש בנהריה. המשטרה מייחסת לסח עבירות המתה באדישות (רצח), ניסיון רצח, שיבוש מהלכי חקירה, בריחה ממשמורת חוקית והפקרה אחרי פגיעה, זאת לאחר שהשוטר המתנדב חוסאם זגייר נדרס למוות באירוע והשוטר אמיר אבו ריש נפצע באורח קשה.

עוד באותו נושא

אירוע חמור בנהריה: מתנדב משטרה נדרס למוות

"מדובר באחד האירועים החמורים שהתרחשו בתולדות מדינת ישראל. הוא דרס שני שוטרים, האחד מת ואחד נאבק על חייו בבית חולים. הוא ביודעין עשה זאת, ידע שדרס – ונמלט" אמר נציג המשטרה, רפ"ק ליאור הררי, במהלך הדיון על הארכת מעצרו של החשוד. "כל משטרת ישראל היתה על הרגליים. זה אחד האירועים הקשים ביותר שידעה משטרת ישראל".

הררי הוסיף וטען בפני השופטים כי "אין ספק שהחשוד לפנינו הוא האחראי לאירוע הכל כך קשה והטראגי". המשטרה ביקשה ביקש להאריך את המעצר ב-12 ימים, מכיוון שלטענתם "מדובר בחקירה מורכבת וקשה". כאמור, השופטים החליטו בסופו של דבר להאריך את מעצרו של סח' ב-8 ימים

המתנדב חוסאם ז"ל מהרשת החברתית

כזכור, אמש דווח כי שוטר ומתנדב נקראו לטפל באירוע תגובה על חשד לרעש בנייה ושוהים לא חוקיים באתר בנייה בעיר נהריה. במהלך בדיקת צוות השיטור את אישורי העבודה ושהייה של הפועלים באתר, הגיע למקום רכב ובמהלך דין ודברים בין צוות השיטור לנהג, החל בבריחה במהלכה דרס את השוטר והמתנדב.

עפ"י גורמי רפואה, השוטר והמתנדב תושבי הכפר ירכא (32,42) נפצעו באורח קשה ופונו למרכז הרפואי לגליל בנהריה שם נאלץ הצוות הרפואי לקבוע את מותו של המתנדב, חוסאם סג׳ייר בן 32 במותו, והלווייתו תתקיים היום בשעה 17:00 בירכא.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו