
חבר הכנסת ווליד טאהא מרע"מ, מתייחס לשאלה שעולה כל העת סביב ההרכב של ממשלת בנט-לפיד, והיא מה תעשה מפלגתו במקרה שישראל תצא למבצע צבאי בעזה.
עוד באותו נושא
האזינו: הח"כ מימינה מסרב להשיב אם טאהא תומך טרורחדשות סרוגים

בראיון לתכנית 'פגוש את העיתונות' אמר טאהא: "אנחנו סולדים ממלחמות. נניח שחס ושלום ישראל תצא למלחמה עם עזה ואנחנו נצא מהקואליציה, ואז מה? הממשלה הבאה תעשה טוב לעזה?".
טאהא הוסיף כי "אנחנו רוצים להשפיע גם בעניינים של שלום ומלחמה. אנחנו רוצים שלום. אנחנו רוצים שמדינת ישראל תקדם נושאים שיאפשרו חיים".

בן גביר טאהא| צילום: מתוך ערוץ כנסת
רעמ כבר קיבלו הבטחה שלא יהיה מבצע בעזה רעמ כבר קיבלו הבטחה שלא יהיה מבצע בעזה