
בעקבות דיווח של אזרח על סדקים בבניין ברחוב בר אילן בבני ברק, צוות לוחמי אש מתחנת בני ברק הגיע לזירה וגילה כי הבניין נמצא בסכנת קריסה.
עוד באותו נושא
תיעוד מטורף: בניין בן 4 קומות קרס בחולוןאריה יואלי

לאחר הערכת מצב עם מפקד תחנת בני ברק, טפסר משנה ג'קי בנימיני שהגיע למקום, החליט מפקד התחנה לאור המראה הלקוי של הבניין והסדקים העמוקים, לפנות אותו מכל הדיירים, במקביל להגעתו של מהנדס העיר לזירה.

בני ברק 2| צילום: פינוי בניינים בבני ברק (צילום: כבאות והצלה מחוז דן)
לאחר בדיקת המבנה על ידי המהנדס נקבע על ידו כי מדובר בבניין בסכנת קריסה, יתרה מזאת, לאחר בדיקת מבנה נוסף שסמוך לאותו בניין, החליט מהנדס העיר לפנות גם אותו.
סך הכל פונו משני הבניינים תשע משפחות ששוכנו על ידי עיריית בני ברק במלון ויזניץ' בעיר. בנוסף, זרם החשמל והגז נותקו מהבניינים על ידי צוותי הכיבוי, ומיכלי הגז פונו מהאזור.








למה הם מחזיקים בשמות מקומות מהגולה בכזאת נואשות?