בנט נועד עם נשיא מצרים: פגישה חשובה וטובה מאוד - סרוגים

בנט נועד עם נשיא מצרים: פגישה חשובה וטובה מאוד

ראש הממשלה בנט, קיים היום פגישה ראשונה עם נשיא מצרים א-סיסי, בשארם א-שייח׳. בסיום הפגישה אמר: "שני הצדדים חייבים להשקיע בחיזוק הקשר הזה, ואת זה עשינו היום"

בנט נועד עם נשיא מצרים: פגישה חשובה וטובה מאוד
  צילום: קובי גדעון / לע"מ

ראש הממשלה נפתלי בנט קיים היום (שני) פגישה מדינית ראשונה עם נשיא מצרים נשיא מצרים א-סיסי במתחם הנשיאותי בשארם א-שייח. המפגש בארבע עיניים ארך כשלוש שעות, ואחריה נערכה פגישת עבודה בהשתתפות הצוותים המקצועיים.

אחרי הביקור אמר בנט: "סיימתי עכשיו ביקור ראשון אצל נשיא מצרים. הפגישה הייתה חשובה מאוד וטובה מאוד. במהלך הפגישה, בראש ובראשונה, יצרנו תשתית לקשר עמוק להמשך הדרך."

"דנו בשורה של סוגיות בתחום המדיני, בתחום הביטחוני, בתחום הכלכלי, ובדרכים להעמיק את הקשר ולחזק את האינטרסים של המדינות שלנו. ישראל הולכת ונפתחת למדינות האזור, והבסיס להכרה ארוכת השנים הזו היא השלום בין ישראל למצרים. לכן, בשני הצדדים אנחנו חייבים להשקיע בחיזוק הקשר הזה, ואת זה עשינו היום".

עוד באותו נושא

נתניהו: "בנט הסיר את הסגר – וזו התוצאה המצערת"


164

ראש הממשלה הדגיש את התפקיד המשמעותי שמצרים ממלאת בשמירה על היציבות הביטחונית ברצועת עזה, ובמציאת פתרון לסוגיית השבויים והנעדרים.

לאורך הפגישות דיבר הנשיא בערבית ותורגם לאנגלית, ראש הממשלה דיבר בעברית ותורגם לערבית. בפגישתם דנו המנהיגים בשורה ארוכה של סוגיות, ובכללן בדרכים להעמקת ולחיזוק שיתופי הפעולה בין המדינות, בדגש על הרחבת היקף הסחר ההדדיים, וכן בשורה ארוכה של סוגיות אזוריות ובינלאומיות.

(צילום: קובי גדעון / לע"מ)

בנט הדגיש: למצרים תפקיד משמעותי בביטחון הרצועה

ראש הממשלה בנט הודה לנשיא א-סיסי על תפקידה החשוב של מצרים באזור, וציין, כי בחלוף למעלה מארבעה עשורים הסכם השלום בין המדינות מוסיף לשמש אבן יסוד בביטחון המזרח התיכון וביציבותו.

ראש הממשלה הדגיש את התפקיד המשמעותי שמצרים ממלאת בשמירה על היציבות הביטחונית ברצועת עזה, ובמציאת פתרון לסוגיית השבויים והנעדרים.

(צילום: קובי גדעון / לע"מ)

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
9 תגובות - 8 דיונים מיין לפי
1
קשקשן ...
רייצל דנ | 13-09-2021 18:47
קשקשן
2
השאלה הנוכל כמה...
הנוכל הורג אותנו | 13-09-2021 18:51
השאלה הנוכל כמה יעלה לאזרחי ישראל וכמה דם יהודי ישפך בקורנה בלהכיל מתים
3
אנחנו לקראת יום הכיפורים ופגישת בנט עם אלסיסי
שמעון | 13-09-2021 18:54
זוכרים מלחמת יום הכיפורים עם מצרים הזמנת אלסיסי לבנט בעת הזו רצונה של מצרים כי פניה לשלום אמתי ולא למלחמות. כל הפגישה הזאת אינה מקרית.
4
ומה אמר נשיא...
דסי | 13-09-2021 19:19
ומה אמר נשיא מצרים?! משום מה זה לא רשום בכתבה.אולי בגלל שהצהיר שהוא מחוייב לבסיס שתי מדינות לשני עמים?! וזה פחות מתאים ליחצנות של בנט.
@נתניהו התחייב ל2...
סלים באייר | 14-09-2021 5:14
@נתניהו התחייב ל2 מדינות עוד לפני בנט
5
כמה תעמולות כדי...
יוסי | 13-09-2021 19:52
כמה תעמולות כדי להונות את הציבור ולהביא לגיטימציה לממשלה ולהסכם אוסלו 2 שהולך להיות
6
במאה אחוז,זה לא בנט בתמונה
עמדין | 13-09-2021 20:19
השתגעתם? זה נראה לכם בנט? לא עטוף בטלית? לא עטור בתפילין?
7
איפה המסיכה של...
אני | 13-09-2021 21:56
איפה המסיכה של כבוד ראש הממשלה?
8
שקרן
נעה | 14-09-2021 1:06
חדשות מעודדות לנפגעי הדקירות, מוקפאי הבניה, משפחות מתי הקורונה, הורי המבודדים, המשפחות השכולות שנבגדו, תושבי הנגב שננטשו, מממני תוספות לפנסיות תקציביות, עמותות ציוניות שנדפקו, לוחמים שהופקרו - יש הרגשה ממש ממש טובה באוויר. נורמליות מלטפת. שפיות מעודדת. רק צריך קצת להכיל.