פה אחד: סמנכ"ל טכנולוגי חדש למשרד החינוך - סרוגים

פה אחד: סמנכ"ל טכנולוגי חדש למשרד החינוך

מוהנא פארס מונה לתפקיד סמנכ"ל ומנהל המינהל לחינוך טכנולוגי במשרד החינוך. לפארס יש תואר שני בניהול מערכות חינוך וזוכה פרס מנכ"ל משרד החינוך למנהל המצטיין

פה אחד: סמנכ"ל טכנולוגי חדש למשרד החינוך
  (צילום: דוברות משרד החינוך)

מוהנא פארס נבחר היום (ב) פה אחד על ידי וועדת בוחנים לתפקיד סמנכ"ל ומנהל מינהל חינוך טכנולוגי במשרד החינוך. במסגרת התפקיד יוביל מוהנא שורה של יעדים מרכזים, בהם קידום הלמידה משולבת דיגיטל ושילוב טכנולוגיה בחינוך, הרחבת שירותי התקשוב לבתי הספר והתאמתם לאתגרי העידן הנוכחי. הטעמת מיומנויות בתחום הטכנולוגי והמשך פיתוח המגמות הטכנולוגיות על כל סוגיהן.

השרה שאשא ביטון מברכת

שרת החינוך, ד"ר יפעת שאשר ביטון ומנכ"ל המשרד, תא"ל (במיל') יגאל סלוביק ברכו את מוהנא, וציינו כי הם בטוחים שניסיונו העשיר בניהול לצד הישגיו בתחומים שהוא הוביל לאורך השנים, יתרמו לקידום היעדים המרכזיים הניצבים בפני החינוך הטכנולוגי בישראל.

(צילום: פלאש90)

למוהנא, כאמור, ניסיון עשיר בתחום הניהול ושורה של הישגים בתחומים אותם הוא הוביל, בהן התכנית למתמטיקה והמצוינות המדעית וקידום המצוינות בפריפריה. במהלך השנה האחרונה נוסף לתפקידו כמנהל האגף לתכניות לאומיות הוא ניהל גם המינהל לחינוך טכנולוגי. הוא החל את דרכו בהוראה בתחומי המתמטיקה ומדעי המחשב. בהמשך הוא התקדם לניהול בית ספר, לתפקיד פיקוח ומנהל על החינוך הדרוזי והצ'רקסי.

פרסים ותארים

הוא בעל תואר MA בתחום של ניהול מערכות חינוך ותוכניות לימודים ובעל תוארBA במתימטיקה, סטטיסטיקה ומדעי המחשב. שני התארים הם מטעם אוניברסיטת חיפה. נוסף לזאת, הוא בוגר בית-ספר מנדל למנהיגות חינוכית וחברתית, קרן מנדל, תכנית אדוות של מעוז ותוכנית הסגל הבכיר בנציבות שירות המדינה.

עוד באותו נושא

שרת החינוך: לא נהסס לשנות ולהתאים את המתווה


6

לאורך עבודתו זכה מוהנא בשורה של פרסים, בהם פרס מנכ"ל משרד החינוך למנהל המצטיין (2018), פרס נשיא המדינה לקידום טכנולוגיה בחינוך (1997) ופרס "מצוינות בחינוך לתעשיה" מטעם משרד החינוך, נשיא המדינה ואיגוד התעשיינים (1998).

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
7 תגובות - 5 דיונים מיין לפי
1
מי זה?
בן גיגי | 13-09-2021 18:31
עמיר פרץ? גידל שפם בחזרה?
2
זה לא עמיר פרץ
בו אבו | 13-09-2021 18:37
זה לא עמיר פרץ רק יש להם פה אחד, לא קראת את הכותרת?
3
משרד החינוך חוזר לשליטת המפד"ל
מזרוחניק במיל. | 13-09-2021 22:28
...
לאברהם ישעיהו צודק
יצחק זאב | 13-09-2021 23:49
אתה צודק ציבור הדלים הם דלים גאים,הם דלים ביראת שמים דלים בעמל התורה בורים וריקים, ואין בור ירא חטא, בורות נשברים שאין בהם מים אבל מלאים נחשים ועקרבים ,נכון שהם מובילים במשפטי הערכאות העמידו את בכירי שופטי סדום ןעמורה כמו אליקים רובינשטיין ,שאין דומה לו בשנאתו לעמלי תורה, ועוד שופטים סרוגים שעשויים בצלמו ובדמותו של רובינשטיין ,אבל במה שנוגע לים התלמוד חכמת ישראל אשר ארוכה מארץ מידה ורחבה מני ים הם קראים של ממש לא יודעים מאיזה צד פותחים דף גמרא
למזרוחניק
אברהם ישעיהו | 13-09-2021 23:35
מאז תקופת המפדל של יוסקה בורג 90 אחוז מהבכירים במשרד החינוך, וגם באחוזים קרובים במשרדי ממשלה אחרים הם כיפות סרוגות,הרמאות העוולות וההונאה השקרים והסיאוב לא נולדו פתאום ,לא בנט המציא אותם ,זה מה שהוא ספג אצל ממשיכי דרך הרב קוק, ציבור קטן ושולי מלא ביהירות ,שבדרכי הונאה ורמאות השתלטו על למעלה מ90 אחוז מהמשרות הבכירות, ועל למעלה מ80 אחוז מהנדלן של המדינה ,והם מדברים בשפה קוקניקית בצורה צדקנית ומתחסדת ,שתו בשמים פיהם אבל ידיהם מלאות בגניבה עושק ורמאות ,חשוב לציין שהם לא מפסיקים להטיף על ישרות לציבורים אחרים, הם אתם אבי אבות הצביעות, התקוששו וקושו
4
משרד החיוך והטרבוש...
יוסי כהן | 14-09-2021 11:24
משרד החיוך והטרבוש
5
נמשיך לשתוק ולעשות...
דתי לאומי סרוג | 14-09-2021 12:23
נמשיך לשתוק ולעשות טוב בעולם. צר לי על המלעיזים. גמר חתימה טובה!