
עופר כסיף| צילום: (צילום: כאן 11)
(צילום תמונה ראשית: אוליבר פיטוסי/ פלאש90)
חבר הכנסת עופר כסיף מהרשימה המשותפת, נשאל בשידור אם הוא היה מסגיר את שני המחבלים הנמלטים אם היה רואה אותם בצד הדרך. זה מה שהוא השיב. האזינו
עוד באותו נושא
"לא קיללתי": בן גביר מבהיר מה צעק לעופר כסיףחדשות סרוגים






תגובות
ומי נותן להם לכסיף לגיטמציה בחיזוריו? רוצחי יהודים חפים מפשע.. אומר כסיף בפומבי שייתכן ולא היה מסגיר אותם.. מגיע להם חופש.. איני בטוח שזה מה שהוא חושב בלבו.. רק את זה הוא מעיז לומר בפומבי.. אבל במקום שאנשים כמותו יהיו בשולי השוליים של החדשות.. בגלל שבנט הנוכל הקים ממשלה בהונאת בוחריו.. שתלוייה בעבאס על חודו של קול.. ונזקקת גם לחסדיה של המשותפת אלו התוצאות..
אל תחיו באשליות מועצת השורא ועבאס לא יותר צדיקים מעופר כסיף. והם השותפים שלכם אנשים טובים שבאו לעשות טוב... רר טיפש עוד מאמין לכם...
קח פיג'מה ולך לישון חמור גארם.
כמה לא מפתיע, שתומך הטרור, עופר כסיף הנבזה, לא יתקשר למשטרה או יסגיר את המחבלים הרוצחים, אם יפגוש אותם ????????????????
גם בנט ולפיד וגנץ לא היו מסגירים את המחבלים ראש הממשלה עבאס היה פורש
אתה חזיר מצוי!!