סנסציה באליפות ארצות הברית הפתוחה - סרוגים

סנסציה באליפות ארצות הברית הפתוחה

נובאק ג'וקוביץ' היה רחוק רק משחק אחד מלרשום את הערב הכי גדול בקריירה שלו, אך דניל מדבדב הציג משחק כמעט חף מטעויות והניף גביע גרנד סלאם ראשון

author-image
סנסציה באליפות ארצות הברית הפתוחה
  (צילום: שאטרסטוק)

נובאק ג'וקוביץ' היה אמור לרשום אמש (ראשון) את היום הכי גדול בקריירת הטניס שלו. הסרבי האימתני היה רחוק רק משחק אחד מלעקוף את רוג'ר פדרר ורפאל נדאל במספר הגרנד סלאמים שלו ולקטוף את התואר היוקרתי בפעם ה-21.

עוד באותו נושא

הסטוריה: נדאל הביס את דיוקוביץ' והשתווה לפדרר

ג'וקוביץ', שעל אף ההפסד אתמול רושם עונה חלומית, היה אמור גם לזכות בגרנד סלאם הרביעי ברציפות בשנה קלנדרית, הישג בו זכו רק מעטים.

אך תכניות לחוד ומשחק על המגרש לחוד. הסרבי פגש את דניל מדבדב, הממוקם במקום השני בעולם, שהציג משחק כמעט חף מטעויות. הרוסי האנרגטי הכניס את ההגשות הראשונות שלו באחוזים גבוהים, ורוב המשחק ג'וקוביץ' היה חסר אונים מול הסרבים המדוייקים.

אחרי מספר הפסדים בגמרי גרנד סלאם, מדבדב זכה אמש בתואר הגרנד סלאם הראשון שלו, ועם איך שהוא נראה, הוא בדרך לזכות בעוד רבים.

כבר בהתחלה היה נראה כי ג'וקוביץ' הגיע למשחק קצת תשוש כשהוא נשבר כבר במשחקון ההגשה הראשון שלו. מכאן הדרך הייתה חלקה לנצחון של מדבדב 6-4 במערכה הראשונה.

המערכה השנייה נפתחה כשכל אחד מצליח לשמור על ההגשות שלו, עד השבירה של מדבדב שהעלתה אותו ל-4-2. עד סוף המערכה השניים שמרו על ההגשות שלהם וגם בה מדבדב ניצח 6-4, לא לפני שג'וקוביץ' הטיח בעצבים את המחבט שלו לקרקע ושבר אותו.

המערכה השנייה הייתה כולה הצגה במעמד צד אחד. מדבדב הצליח להשיג שתי שבירות ועלה ליתרון 5-1. ג'וקוביץ' הצליח לשחזר קצת מהיכולות שלו וצמצם ל-5-2. אך זה כאמור לא הספיק לו, והרוסי השלים נצחון 6-4 גם במערכה השלישית.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
Ооооо ...
Зщщ | 14-09-2021 9:35
Ооооо