בנט: "פועלים לטפל בעומס במתחמי בדיקות הקורונה" - סרוגים

בנט: "פועלים לטפל בעומס במתחמי בדיקות הקורונה"

בעקבות התלונות על עומסים במתחמי בדיקות הקורונה, ראש הממשלה נפתלי בנט הודיע על שורת צעדים כדי לצמצם את זמני ההמתנה, ביניהם תגבור צוותי הבדיקה והקצאת משאבים נוספים

בנט: "פועלים לטפל בעומס במתחמי בדיקות הקורונה"
  (צילום: יונתן זינדל\פלאש 90)

בעקבות התלונות: ראש הממשלה נפתלי בנט התייחס הערב (חמישי) לדיווחים על עומסים במתחמי בדיקות הקורונה שנרשמו ברחבי הארץ בימים האחרונים. בדבריו הבהיר כי הממשלה נקטה בשורת פעולות כדי לטפל בהיקף העומסים ולצמצם את זמני ההמתנה.

"אני מודע להיקף העומסים במתחמי הבדיקות, ועוקב אחר הדיווחים על המתנה ארוכה מדי בתורים" אמר בנט. "שר הבריאות, ניצן הורוביץ, ואני פועלים במאמץ משותף כדי לטפל במצב בהקדם האפשרי. נקטנו בכמה פעולות באופן מיידי על מנת להסדיר את הנושא".

עוד באותו נושא

כ-4,000 חולי קורונה אובחנו היום, עליה בחולים הקשים

"החל מהיום פועלים כבר כ-130 צוותי בדיקה (במקום 115). המשמעות: כ-5,000 איש נוספים יוכלו להיבדק מדי יום" הציג בנט. "כלל קופות החולים התבקשו ליטול חלק במאמץ, וראשי רשויות קיבלו הקצאה מיוחדת של כחצי מיליון ש"ח להפעלת סדרנים במתחמי הבדיקות. אנחנו מסיטים משאבים למרכזים הצפופים יותר".

עוד באותו נושא

פרופ' אש: "אסור לנו עדיין להיות שאננים"


3

"המדיניות שלנו היא קיום שגרת חיים מלאה לצד זן הדלתא. זה דרש מאיתנו להוציא לפועל את מבצע החיסונים, ואת זה ביצענו, ובנוסף לקיים התאמות ולפעול בגמישות" הבהיר בנט בסיכום דבריו. "אם יש תקלות, אנחנו מתקנים אותן ומוצאים פתרונות. אנחנו חוגגים את חגי תשרי עם המשפחה, בלי סגר, כאשר הילדים בבתי הספר והמשק פתוח. זה מאמץ גדול שמחייב אחריות מהצד שלנו, וסבלנות מצדכם, הציבור".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
7 תגובות - 5 דיונים מיין לפי
1
חנטריש מאל-עריש איפשרת, כמו ביבי, לעשרת אלפים
הרב טייטלבויים | 09-09-2021 19:53
עלוקות להיטען בקורונה באוקראינה ולחזור הנה ולהדביק אותנו. הפנקס פתוח והיד רושמת.
הלואיוידביקו אותך...
רב בריח | 09-09-2021 20:19
הלואיוידביקו אותך טינופת ביחד עם ממשלת השאול והזדון כולם ללא יוצא מהכלל,
2
צא לנו מהחיים...
?ני | 09-09-2021 20:18
צא לנו מהחיים חולירע,עבד כנעני ארור,מי צריך טינופת כמוך, אתה סתם חלאה מכוער ולא אמין,תן גז ותיתנדף ארור טינופת,קח את מה שהישצרתה אתה והחזירה גילת ותלכו לכל הרוחות,
3
ראש ממשלה כישלון...
יוסף | 09-09-2021 20:25
ראש ממשלה כישלון מחפיר לך כשלונר שקרן עם ציון נכשל
לכל הביביסטים...
טוב שסולק | 09-09-2021 20:49
לכל הביביסטים האומללים רודפי האסונות והמתגעגעין לנוכל הזקן ול-6500 המתים מקרב עמנו. שלב ראשון תכניסו את עצמכם לבידוד מלא
4
איזה פיתרון זה?...
בלתי נסבל | 10-09-2021 7:20
איזה פיתרון זה? להעלות ב 11% את כוח האדם במתחמים בזמן שיש תורים של 4 שעות במתחמים. מה עם הדאגה למשק ולהורה העובד? יש משפחות שיצא להם להיות 4 פעמים בבדיקות במשך שבוע. בתוספת זמן הנסיעה זה יוצא בזבוז של קרוב ליממה בשבוע לצורך בדיקות. בגלים הקודמים היו הרבה יותר מתחמי בדיקה. לאן נעלמו כל הדיבורים שלך על ניהול מגפה?...כמות ההדבקות משתוללת, הטיפול לקוי לחלוטין ולא שומעים בתקשורת כלום. לא שומעים כלום על מה שקורה בבתי החולים. על מה שקורה בתורים...באיזה מדינה אנו חיים? שהתקשורת עושה יד אחד עם הממשלה לרמות את האזרחים, שערוריה נוראה...מעניין כמה זמן נוכל להמשיך ככה?
5
צא לנו מהחיים כבר כלב נוכל רמאי גנב
סימה | 10-09-2021 9:40
שונאים אותך יאלה הביתה