גרמניה מעוניינת לפתוח בשיחות עם הטליבאן על מנת לפנות את העובדים שנשארו במדינה, כך אומרת הקנצלרית מרקל.
"עלינו לפתוח בשיחות עם הטליבאן בנוגע לשאלה כיצד נוכל להמשיך להחזיר אנשים שעבדו עם גרמניה ולהבטיח את ביטחונם", אמרה מרקל.
עוד באותו נושא
לפיד: הנסיגה מאפגניסטן – צעד נכון שבוצע בצורה שגויהאוריאל בארי

כמו כן אמרה מרקל כי יש לאפשר לארגוני הסיוע הבינלאומיים לשפר את התנאים ההומניטריים במדינה.
בנוסף לכך, הנציג העליון של האיחוד לענייני חוץ ומדיניות ביטחון, ז'וזפ בורל, אמר כי האיחוד מוכן לפתוח בשיחות עם ממשלת הטליבאן החדשה, אך הדגיש כי על הארגון האסלמיסטי לכבד זכויות אדם, כולל אלו של נשים, ולא להפוך את אפגניסטן לבסיס של טרור.
תגובות
חוסר הבנה של מנטליות האיסלאם. רפיסות שתעלה בחיי אדם. ובקרוב נראה את הנקמה על הגרמנים ימח שמם. שכל אירופה ובפרט גרמניה מוצפים מוסלמים קיצוניים רדומים שרק מחכים ליום אידם.