משרד החינוך מעדכן: הצהרות בריאות דיגיטליות - סרוגים

משרד החינוך מעדכן: הצהרות בריאות דיגיטליות

במשרד החינוך מבקשים מההורים למלא הצהרת בריאות שנתית בדרך מקוונת. בהודעה שנמסרה להורים נאמר כי הטופס הדיגיטלי יחליף את הטופס שנדרשים ההורים למסור בכל שנה

author-image
משרד החינוך מעדכן: הצהרות בריאות דיגיטליות
  (צילום: אולביה פיסטוסי/ פלאש 90)

בהודעה שנשלחה ממשרד החינוך להורי התלמידים, נכתב כי השנה הם יוכלו למלא הצהרות בריאות דיגיטליות

"אנו שמחים לבשר כי החל משנת הלימודים הקרובה תוכלו למלא הצהרת בריאות שנתית דיגיטלית על מצב בריאותו הנוכחי של ילדכם בפורטל הורים. הטופס הדיגיטלי יחליף את הטופס הידני שאתם נדרשים למלא ולמסור פיזית לבית הספר בכל תחילת שנה".

ראש הממשלה נפתלי בנט אמר היום (ראשון), בפתח ישיבת הממשלה השבועית כי "העובדה שפתחנו את שנת הלימודים כסדרה, העובדה שאנחנו חוגגים בחגים כשישראל פתוחה – זה לא מובן מאליו. זה לא קרה מעצמו".

לדבריו, "העובדה שאין סגר בחג הזה היא תוצאה של עבודה קשה מאוד של כל מי שיושב סביב השולחן הזה, ושל רבבות אנשי רפואה וצוותים רפואיים שעובדים מאוד קשה כבר כמעט שנתיים. אסטרטגיית הבלימה הרכה, שעיקרה שמירה על הפרנסה ועל הכלכלה, לצד שלל פעולות לריסון התחלואה, בהן חיסון הבוסטר – נראה שהאסטרגיה הזאת בדרכה להצליח, אבל אסור לנו להיות שאננים. בואו נראה איפה אנחנו עומדים: שני מיליון וחצי ישראלים כבר מחוסנים בחיסון שלישי, וזה במצב שהעולם עדיין לא החליט מה הוא עושה ועדיין שוקל ומתלבט".

בנט הוסיף: "כאמור, הסיפור עוד רחוק מלהיות מאחורינו, אנחנו עכשיו צריכים דווקא בתקופה הזאת שהכל כל-כך קרוב, להקפיד עוד יותר על מסכות ומרחק, ולהקפיד על ההנחיות במערכת החינוך. אנחנו צריכים לשמור על עצמנו ועל ההישגים".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו