חדשות

יוסי חדריה, אביו של בראל הי"ד: "בנט צריך להתפטר"

בראיון לכאן 11 מאשים יוסי חדריה, אביו של בראל שמואלי הי"ד את צמרת צה"ל שבתחקיר טענה "כולנו אשמים, אבל אף אחד מהם לא לקח אחריות"

יוסי חדריה, אביו של בראל הי"ד: "בנט צריך להתפטר"
צילום: יוסי חדריה (כאן 11)

יוסי חדריה, אביו של בראל חדריה-שמואלי הי"ד התראיין לדב גיל-הר בחדשות השבוע בכאן 11, לאחר פרסום ממצאי התחקיר על מות בנו מירי בגבול רצועת עזה.

בראיון מאשים חדריה את צמרת צה"ל שבתחקיר טענה "כולנו אשמים, אבל אף אחד מהם לא לקח אחריות".

צפו בראיון במסגרת חדשות השבוע בכאן 11

סרוגים premium

המהדורה המובחרת!

הניתוחים, הפרשנויות והסיפורים החמים, מוגשים בצורה מעמיקה וממוקדת ישר למייל

הטבת השקה מיוחדת:

במקום 39 בחודש עכשיו ב 0

תגובות

141
67
קר קר קרעי
04.09.21

שילוב דת ומדינה צבא ופוליטיקה הוא אסון השילובים האלו יגמרו אותנו כמדינה יהודית

1
אחד העם
05.09.21

ושילוב ושילוב בהמות כמו קר קר קרעי בדיונים אנושיים טעונים ,הוא מגה אסון

66
יואב
04.09.21

מה קשור בנט? הוראות פתיחה באש ורמטכל ניתנו בתקופת ביבי

1
יותם
04.09.21

עוד טיפש שמכניס את ביבי?? זה עוד הרבה לפני..

2
אביתר הנמן
04.09.21

, מה קשור נתניהו? זה עוד היה הרבה הרבה קודם, בתקופת ראש הממשלה ושר הביטחון רבין ה"קדוש", אם לא קודם, שעוד אשם בהתנהלות חסרת האחריות הזו הוא מנסח הקוד האתי של צה"ל פרופ' אסא כשר החכמולוג

65
גל
04.09.21

בנט אדם ללא בושה חבל על הזמן ממש שטוף מחשבה כאילו הוא 40 מנדטים.