כמעט 10,000 חולי קורונה ביום, עליה בחולים הקשים - סרוגים

כמעט 10,000 חולי קורונה ביום, עליה בחולים הקשים

משרד הבריאות עדכן כי 9,739 חולי קורונה אובחנו ביממה האחרונה, עם ירידה קלה באחוז המאומתים ובמספר החולים הפעילים הכולל. מנגד, מניין החולים הקשים רשם עלייה קלה

כמעט 10,000 חולי קורונה ביום, עליה בחולים הקשים
  (צילום: חיים גולדברג\סרוגים)

התייצבות במספרי המאומתים? משרד הבריאות עדכן הערב (מוצ"ש) כי 9,739 חולי קורונה חדשים אובחנו ביממה האחרונה, המהווים 6.9 אחוז מתוך 143 אלף הבדיקות שבוצעו. עם זאת, מספר החולים הפעילים ירד מעט ועומד כעת על 90,750 חולים ברחבי הארץ.

עוד נאמר כי מספר החולים הקשים עלה מעט ביממה האחרונה, זאת לאחר מספר ימים של ירידה בנתונים. כעת יש 677 חולים שמצבים מוגדר קשה, מתוכם 157 מונשמים. אמש נרשמו 16 מתים נוספים מקורונה, כשבכך מניין הקרבנות הכולל של המגפה עומד כעת על 7,153.

עוד באותו נושא

יומיים ראשונים ללימודים: 8 אלף תלמידים חלו בקורונה

מוקדם יותר הערב משרד החינוך פרסם את נתוני בדיקת האנטיגן הראשונים שביצעו ההורים לילדיהם בבית. מהנתונים עולה כי כ-8,000 תלמידים נמצאו חיוביים לקורונה, אך בעקבות האיתור נמנע בידודם של כ-180,000 תלמידים.

התלמידים המאומתים לא הגיעו אל הגנים ואל בתי הספר, והם המשיכו לבצע בדיקות PCR בקהילה. מניעת הבידודים יצרה חיסכון של כ-360,000 בדיקות PCR, נוסף לחיסכון של ימי עבודת ההורים. נתונים אלה מצביעים על האחריות שגילה ציבור ההורים בישראל. יצויין כי הנתונים מתבססים על דיווחי הורים לבתי הספר, וכאמור, מדובר בנתונים ראשונים בלבד.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו