חדשות

לראשונה: אישה תכהן בדרגת ניצב בתפקיד מבצעי

לראשונה אי פעם תמונה אישה לתפקיד מבצעי בדרגת ניצב. תנ"צ בר צבי תמונה לראש אגף המבצעים והשיטור של משטרת ישראל. בר צבי משרתת במשטרה כ-30 שנה, וכיהנה במספר תפקידים מרכזיים

((צילום: דוברות המשטרה))

שבירת תקרת זכוכית במשטרה: לראשונה תמונה קצינת משטרה לתפקיד מבצעי בדרגת ניצב.

השר לבט"פ עומר בר לב, אישר את המלצת מפכ"ל המשטרה רנ"צ יעקב שבתא, למנות את תנ״צ סיגלית בר צבי לראש אגף המבצעים והשיטור של משטרת ישראל. בכך תהפוך בר צבי לאשה הראשונה שתכהן במשטרה בדרגת ניצב בתפקיד מבצעי.

מתי ברנהרט

תנ״צ בר צבי (52) היא אם ל-2 ומשרתת במשטרת ישראל כ-30 שנה, מתגוררת בכפר סבא, בעלת תואר ראשון במנהל עסקים, תואר שני במדעי המדינה ובוגרת המכללה לביטחון לאומי. מבין תפקידיה האחרונים במשטרה: ר' חטיבת השיטור, מפקדת מרחב איילון, מפקדת מרחב נתב״ג, מפקדת תחנת פתח תקווה ומפקדת תחנת תל אביב צפון.

סרוגים premium

המהדורה המובחרת!

הטבת השקה מיוחדת:

במקום 39 בחודש עכשיו ב 0

1 תגובות
1
אחד העם
01.09.21

ביזיון למגזר עוד אשה בתפקיד פיקודי ,עוד קידמה בפריצות ,ולא מהמגזר? ליכלכתם

הצטרפו אלינו